Hotelierii din România vor beneficia de un sistem naţional de rezervări

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
Gabriela Cristea

Hotelcon susţine industria hotelieră în perioada post COVID cu implementarea gratuită a unui sistem naţional de rezervări,  new.hotelcon.travel în parteneriat cu Olympia Viaggi.

Este foarte importantă comunicarea hotelierilor cu privire la măsurile luate post COVID şi la buna desfăşurare a cazărilor în perioada următoare. Hotelurile trebuie să se automatizeze mai mult

Hotelcon va organiza conferinţe naţionale şi webinarii cu hotelierii şi agenţiile de turism din România

Hotelcon, unul dintre angrosiştii importanţi ai turismului global, este alături de hotelierii din România prin ajustarea costurilor de distribuţie pe canale de profil a contentului şi se implică activ în îmbunătăţirea produsului din sistem prin integrarea cât mai multor parteneri.

Hotelcon a lansat, recent, un nou system - new.hotelcon.travel în parteneriat cu OLYMPIA VIAGGI, touroperator important din Italia – care se adresează doar structurilor de cazare din România, de orice dimensiune, pentru a veni în sprijinul lor, fie acestea hoteluri, hosteluri, vile, pensiuni sau apartamente în regim hotelier. Nu există un număr minim de camere care pot fi integrate în acest sistem.

Hotelcon oferă, la ora actuală, serviciile de marketing structurilor de cazare fără costuri. Există două tipuri de integrări: dinamică (cu channel manager) şi statică (pentru structurile de cazare mici).

”Poate că agenţiile de turism sunt refractare uneori să lucreze cu anumite locaţii. Acest sistem reprezintă un liant care va facilita accesul la produsele hoteliere. Toate unităţile integrate în sistemul nostru sunt acreditate şi oferim suport în limba română (poze urcate în sistem, poze reale, plăţi cu cardul sau transferuri bancare cu plata garantată)”, precizează Gabriela Florea, manager Hotelcon.

Noul sistem se adresează în primul rând agenţiilor de turism dar indirect şi turiştilor, care vor fi mult mai mulţumiţi de ofertele şi opţiunile hoteliere. new.hotelcon.travel are deschidere internaţională, întrucât prin integrarea cu Hotelcon structurile de cazare vor fi incluse automat în încă 3 sisteme de rezervări la nivel european. Acest sistem va beneficia, prin reţeaua globală Hotelcon, de o distribuţie în mai multe sisteme de rezervări din toată lumea şi din România. Hotelierii vor beneficia de promovare gratuită în cadrul webinariilor HOTELCON organizate pentru agenţiile de turism, unde vor putea avea speakeri care îşi vor prezenta locaţiile şi, cu această ocazie, vor putea comunica mult mai bine cu agenţiile de turism.

HOTELCON va organiza în primul rând, pe 25 iunie, o conferinţă la nivel naţional unde va invita hotelurile care doresc să aibă acces la acest sistem să participe şi să afle detaliile cu privire la integrare, procesul durând maxim 7 zile. Se va organiza apoi câte un webinar pe săptămână începând cu 1 iulie, unde HOTELCON va invita hotelierii să-şi prezinte locaţiile în calitate de speakeri. Agenţiile de turism vor avea astfel acces la locaţiile lor şi la facilităţile pe care le oferă.

”Interesul hotelierilor este crescut în această perioadă mai ales că oferim distribuţie şi integrare gratuită, marketing în sistem şi acces la peste 800 de agenţii active din România ce le pot genera rezervări prin intermediul HOTELCON. Mai mult decât atât, este foarte importantă comunicarea hotelierilor cu privire la măsurile luate post COVID şi la buna desfăşurare a cazărilor în perioada următoare. Faptul că suntem un sistem cu tradiţie în România ne recomandă şi ca buni platnici, ca un partener de încredere, ceea ce hotelierii au nevoie astfel încât să se asigure că rezervările lor sunt achitate la timp”, subliniază Gabriela Florea.

Consultanţii HOTELCON sunt de părere că hotelurile din România au nevoie de o viziune mai amplă asupra desfăşurării turismului, implicit să se automatizeze mai mult şi să îşi lărgească aria de distribuţie, astfel încât agenţiile din întreaga ţară să aibă acces la produsul lor într-un mod cât mai simplu şi mai transparent. Acest lucru este oferit acum de sistemul de rezervări HOTELCON în parteneriat cu OLYMPIA VIAGGI. HOTELCON doreşte să susţină industria hotelieră şi să se implice activ în promovarea spaţiilor de cazare din România indiferent de dimensiunea lor. Turiştii iubesc România şi vor fi cu atât mai fascinaţi de locaţiile incluse în sistemul HOTELCON, cu cât vor avea acces mai rapid la produsul lor prin intermediul agenţiilor partenere HOTELCON.

Despre Hotelcon

HOTELCON are peste 250.000 de structuri de cazare în sistem, de la pensiuni până la hoteluri de 5 stele din peste 230 de ţări. Prin confirmări instantanee la hotel, partenerii locali economisesc timp şi bani atunci când aleg reţeaua Hotelcon, simplă şi uşor accesibilă.

Hotelcon este membru al unui grup mare de companii precum şi un mare angrosist în turismul global. Misiunea grupului este de a construi relaţii de afaceri puternice şi de lungă durată cu clienţii şi furnizorii din întreaga lume, pentru a oferi clienţilor servicii de înaltă calitate şi tarife competitive pentru produsele pe care le oferă, îmbunătăţind în acelaşi timp rezultatul final, care este rentabilitatea pentru clienţii, oferindu-le avantajul concurenţei.

O mulţime de agenţii de turism rezervă hoteluri la nivel mondial cu tarifele de recepţie şi adaugă comisioane implicate de taxele de transfer bancar atunci când trimit banii pentru plata hotelurilor. De asemenea, de multe ori agenţiile de turism îşi fac griji pentru ca un client să fie confirmat şi să ajungă în sfârşit la destinaţia sa ştiind dacă rezervarea este valabilă sau exactă. Acum toate aceste probleme pot fi rezolvate prin simpla alegere a HOTELCON ca furnizor al platformei de rezervare. Cu un singur apel telefonic local, toţi partenerii Hotelcon, peste 900, îşi pot elimina toate problemele, asigurându-şi preţurile imbatabile pe piaţă.

Tarifele Hotelcon FIT sunt de la 15% la 50% sub tarifele oficiale de recepţie. Acest aspect oferă agenţiilor de turism flexibilitate pentru a obţine profituri mai mari din economii, respectiv mulţumind clienţii. În trecut, toată lumea trebuia să facă faţă cheltuielilor cu transferurile bancare în valută străină, grăbindu-se să transfere banii înainte ca turistul să ajungă la hotel, plus că la acestea se adăugau costurile pentru apeluri telefonice şi faxuri internaţionale. Cel mai mare avantaj pentru toţi clienţii Hotelcon - neutralitatea - este recunoscut în rândul tuturor partenerilor. 

Opinii


Ultimele știri
Cele mai citite