INFOGRAFIC Târgul de Turism 2019: care au fost cele mai scumpe vacanţe vândute

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Egiptul a fost una dintre destinaţiile de vacanţă preferate de români la Târgul de Turism 2019 FOTO 123RF
Egiptul a fost una dintre destinaţiile de vacanţă preferate de români la Târgul de Turism 2019 FOTO 123RF

La finalul Târgului de Turism 2019, reprezentanţii unora dintre cele mai mari reţele de agenţii din România, Dertour şi Karpaten Tourism, dezvăluie câţi bani au scos din buzunar românii pentru vacanţe, dar şi care au fost destinaţiile preferate.

Peste 850 de vacanţe, în valoare de peste 1,1 milioane de euro, au fost vândute amatorilor de călătorii la standul Dertour, pe timpul celor patru zile în care s-a desfăşurat Târgul de Turism. 

   

Cele mai căutate destinaţii au fost Turcia (cu pachete de la 438 euro/7 nopţi), Thailanda (de la 599 euro/7 nopţi) şi Egipt (de la 399 euro/7 nopţi).

Dacă Turcia este cea mai populară în rândul românilor, cea mai inedită destinaţie în care a fost cumpărată o vacanţă a fost Panama, iar cea mai îndepărtată este Cancun, aflată la o distanţă de 10.050 kilometri de Bucureşti. 

Când vine vorba de alegerea vacanţei perfecte, se pare că 75% dintre persoanele care au cumpărat vacanţe la Târgul de Turism 2019 au fost femei. 

Târgul de Turism 2019: cea mai ieftină vacanţă a costat 140 de euro

La categoria preţuri, cea mai ieftină vacanţă vândută de Dertour a fost de 140 de euro, pentru o vacanţă în Viena de două nopţi.

Cea mai scumpă vacanţă vândută la Târgul de Turism 2019 a fost de 12.777 euro, în Maldive, la un resort de cinci stele, pe plajă, cu piscină proprie, în regim all inclusive, pentru o familie cu un copil, timp de nouă nopţi, incluzând bilete de avion şi transferuri interne cu hidroavion. Clienţii au acces şi la Just Veg - primul restaurant vegetarian din Maldive premiat la nivel mondial, se bucură de cazare într-un resort premiat cu distincţia Premium All Inclusive resort of the year 2015, servicii de fine dining şi băuturi alcoolice fine ale unor branduri de top, toate pentru o vacanţă perfectă.

Conform statisticilor, cea mai populară perioadă în care românii aleg să meargă într-o vacanţă este la începutul verii, în intervalul 20 iunie-5 iulie. 

„Românii caută tot mai mult vacanţe în destinaţii exotice, fiindcă acum sunt foarte accesibile ca preţ, mai ales că au posibilitatea să nu achite toţi banii deodată, ci pot opta pentru avans mic şi plată în rate, ceea ce face ca orice vacanţă, oricât de sofisticată, să fie accesibilă oricui“, spune Cosmin Marinof, CEO Travel Brands, operator al brandului Dertour în România.

Imagine indisponibilă

Târgul de Turism 2019: croazierele şi sejururile de lux, la mare căutare printre români

Pe de altă parte, Karpaten Turism a vândut la Târgul de Turism 2019 pachete de vacanţă în valoare de 2,2 milioane de euro, destinaţiile preferate fiind Turcia, Thailanda şi Israel. 

În top 3 cele mai scumpe vacanţe rezervate se situează Revelion Indochina, la 13.600 de euro, Sejur Rio de Janeiro, la 11.200 de euro, şi Sejur Dubai, la 10.600 de euro. 

Dintre pachetele de croazieră, cel mai mult au stârnit interesul croazieră Panama, Columbia & Caraibe, al cărei preţ porneşte de la 1599 euro/persoană, crozieră pe Nil, de la 639 euro/persoană, şi croazieră SUA-Coasta de Vest & Hawaii, de la 3889 euro/persoană. 

Pe parte de sejururi în destinaţii exotice, pe primele locuri în topul vânzărilor de la Târgul de Turism 2019 au fost Thailanda, Bali-Singapore, Maldive şi Mauritius, preţurile pachetelor de vacanţă începând de la 899 euro/persoană. 

Călătorii



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite