Resorturile exclusiviste din Bulgaria au fost ocupate vara aceasta în proporţie de 60 - 80% de turişti români

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Românii au preferat cazări de 4 şi 5 stele, cu acces direct la plajă
Românii au preferat cazări de 4 şi 5 stele, cu acces direct la plajă

Raportul avantajos calitate-preţ, gama variată de oferte, precum şi pachetele atractive de tip ultra-all-inclusive i-au convins pe români să dea litoralul românesc pe cel bulgăresc, aproximativ 1.3 milioane de cetăţeni români optând în fiecare an pentru un concediu în Bulgaria.

Bulgaria a fost una dintre primele ţări care şi-a deschis graniţele pentru turişti, încrezători fiind că pot gestiona corespunzător situaţia, ceea ce s-a şi confirmat. Condiţiile mai relaxate de intrare în ţară pe care Bulgaria le-a impus cetăţenilor români, precum şi preţurile cu până la 50% mai mici au contribuit considerabil la atractivitatea destinaţiei, românii fiind încă din 2018 pe primul loc ca număr de turişti străini care aleg să îşi petreacă concediul în Bulgaria.

Românii au preferat cazări de 4 şi 5 stele, cu acces direct la plajă

Există o varietate de staţiuni şi unităţi de cazare pe litoralul bulgăresc, de la locuri pentru camping şi rulote până la resorturi de lux de 5 stele, în funcţie de bugetul şi preferinţele fiecăruia dintre turiştii ce optează pentru un sejur la vecini.

În topul preferinţelor românilor care au ales Bulgaria anul acesta, s-a aflat Obzor, una dintre cele mai vechi staţiuni de pe litoralul bulgăresc. Turiştii care au optat pentru Obzor mărturisesc că au dorit să profite de ofertele atractive propuse de către cei de la HVD Hotels, lanţ hotelier ce are în Obzor 2 unităţi de cazare foarte apreciate de turişti, anume Reina del Mar, un resort de 5 stele recent inaugurat cu servicii ultra-all-inclusive şi Miramar, un hotel de 4 stele, cu servicii all-inclusive.

Ultra-all-inclusive şi accesul 24 / 7 la mâncare şi băuturi, cerinţe obligatorii pentru turiştii români

Sistemul ultra-all-inclusive de servire a meselor şi băuturilor şi accesul non-stop la băuturi şi gustări, au fost cerinţele obligatorii pentru turiştii români în acest sezon. Prin implementarea acestui sistem s-a putut asigura şi distanţarea socială la orele principale de masă, deşi resortul avea un grad de ocupare de peste 95%.

La resorturile exclusiviste din Obzor, în anumite perioade de timp, numărul românilor din locaţie a ajuns şi la 80% din totalul rezervărilor

Resortul de lux Reina del Mar, unde peste 60% dintre turiştii de vara aceasta au fost români, a luat naştere în urma unei investiţii de peste 100 de milioane de euro. Situat într-o zonă liniştită din staţiunea Obzor, hotelul se întinde pe o suprafaţă de peste 2000 mp şi dispune de 637 de spaţii de cazare, cu diverse capacităţi de acomodare şi diferite privelişti, fiind la momentul actual unul dintre cele mai mari şi exclusiviste resorturi de la malul Mării Negre. Staff-ul este compus din peste 500 de persoane, mereu atente la nevoile turiştilor.

„Reina del Mar este noul hotel din lanţul nostru, primul de 5 stele din portofoliu. Este modern mobilat şi decorat în nuanţe calde şi elegante, iar cei care ne-au trecut pragul s-au putut bucura în voie de cele 6 piscine exterioare, unde avem şi o zonă de tobogane, de locul de joacă pentru copii, de restaurantele a-la-carte, de beach club, snack-club şi patiserie, precum şi de barurile amplasate prin întreg resortul. Din câte am observat, turiştii români apreciază îndeosebi accesul nelimitat 24h la băuturi şi mâncare, şezlongurile gratuite şi umbrelele de pe plaja privată, generoasă a resortului, precum şi accesul gratuit la facilităţile hotelului”, a declarat Gergana Zaneva, director HVD Hotels Bulgaria. 

Călătorii



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite