Audit la Primăria Alba Iulia, realizat de cea mai mare companie din lume, pentru ”lipsa de organizare a angajaţilor”

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Primăria Alba Iulia
Primăria Alba Iulia

Cei aproape 800 de angajaţi ai Primăriei municipiului Alba Iulia vor fi supuşi în următoarele două luni unui audit extern.

Instituţia a încheiat un contract pentru 120.000 de lei plus TVA, cu compania KPMG, una dintre cele mai mari firme de audit din lume.

Principala problemă pe care vrea să o lămurească auditul ţine de ”lipsa de organizare a angajaţilor”. Mai exact, pe un departament pot fi foarte mulţi angajaţi, iar pe altul aproape deloc.

În urma auditului, şefii primăriei ar trebui să aibă o imagine clară asupra organigramei şi asupra departamentelor care trebuie restructurate.

De asemenea, aceştia vor încerca să identifice problemele legate de organigrama primăriei şi de departamentele unde sunt prea mulţi sau prea puţini angajaţi. Auditul presupune discuţii cu aproape fiecare angajat de pe fiecare departament în parte.

„Aşa cum am mai afirmat, nu urmăresc nici să reduc, nici să măresc aparatul primăriei, doar să îl reorganizez pentru un mai bun randament şi pentru a mări performanţa fiecăruia dintre departamente. Dacă auditul va constata că undeva mai e nevoie de personal pentru a duce la bun sfârşit sarcinile, vom angaja, dacă dimpotrivă se constată că sunt prea multe posturi pentru volumul de muncă şi atribuţii atunci vom organiza concurs pentru ocuparea numărului de posturi necesare”, a declarat primarul Gabriel Pleşa.

Peste 770 de persoane sunt astăzi angajate la Primăria Alba Iulia.

Vă mai recomandăm să citiţi:

 

Roşia Montană Gold Corporation versus ANAF. Cine a câştigat definitiv procesul pentru TVA de aproape 30 de milioane de lei

 

Ce a păţit un bărbat care a incitat la ură şi agresiuni contra poliţiştilor şi a jurnaliştilor, pe Facebook. „V-aş tăia mâinile şi v-aş scoate ochii”

Alba Iulia



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite