Alba Iulia

articolul anterior articolul urmator

FOTO Probleme mari de mobilizare pe lotul 2 al autostrăzii A10 Sebeş - Turda. Conducerea CNAIR, pe şantier

4
24 Sep 2020 18:19:47
Autor: Dorin Ţimonea
Reprezentanţii  companiei de drumuri au verificat situaţia din teren. Foto: CNAIR
Reprezentanţii  companiei de drumuri au verificat situaţia din teren. Foto: CNAIR

Reprezentanţii CNAIR monitorizează îndeaproape stadiul lucrărilor pe cele două loturi de autostradă aflate în construcţie, în Alba, între Sebeş şi Aiud.

Potrivit reprezentanţilor CNAIR, mobilizarea pe lotul 1, între Sebeş şi Sântimbru, este „acceptabilă”.
 
Pe de altă parte, pe lotul 2, între Sântimbru şi Aiud, a fost constatată „o organizare deficitară, o mobilizare slabă şi o activitate sub cea din graficul de execuţie”. 
 
O echipă de monitorizare condusă de directorul general al CNAIR, Mariana Ioniţă, a efectuat marţi o vizită inopinată pe loturile 1 şi 2 ale Autostrăzii A10 Sebeş – Turda.
 
Potrivit reprezentanţilor CNAIR, pe lotul 2, echipa de monitorizare a constatat o organizare deficitară, mobilizare slabă, activitate sub cea din graficul de execuţie prezentat şi asumat de antreprenor.
 
Pe lotul 2, la viitoarea supratraversare a căii ferate de la Teiuş
 
Conducerea CNAIR a atenţionat anteprenorul AKTOR asupra obligaţiilor sale contractuale şi a solicitat un program zilnic al lucrărilor care va fi monitorizat permanent.
 
 
Vizita a continuat mai apoi pe lotul 1 al Autostrăzii A10. Aici, reprezentanţii CNAIR au constatat o mobilizare „acceptabilă”, care „poate fi îmbunătăţită, cu atât mai mult cu cât beneficarul şi-a îndeplinit toate obligaţiile, chiar şi cele financiare”.
 
 
”Menţionăm că, pe lotul 1, conducerea companiei s-a întâlnit şi cu subantreprenorii şi prestatorii de servicii pentru a identifica soluţiile necesare în activitatea de pe şantier”, au transmis reprezentanţii CNAIR.
 
 
Potrivit ultimei raportări, stadiul fizic actual al lucrărilor pe lotul 1 – între Sebeş (Lancrăm) şi Sântimbru – este de 91,00%, iar cel financiar de 82,3%.
 
 
Pe lotul 2 – între Sântimbru şi Aiud – stadiul fizic al lucrărilor este de 72,86% iar cel financiar este de 58,33%. (Sursa fotografiilor: Facebook/ CNAIR)
 
 
 

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

4 Comentarii

Realist
24.09.2020, 18:41:16

Moaaaaaa, s-a deplasat seful CNAIR pe teren pt o vizita inopinata pe santier ?!?? De-acum e de asteptat sa zboare si porcii, si toti plopii o sa faca mere ...

+2 (4 voturi)
Marian Petrescu
24.09.2020, 20:33:44

Daca bagi penalitati in contract sa vezi cum se mobilizeaza constructorii dar daca dau spaga ii doare la basca.

+1 (1 vot)
costica cova
25.09.2020, 08:52:50

Contractul a fost obținut pe șpagă în anul 2014 de la Ponta și Narcis Neaga iar prevederile contractuale sînt în avantajul grecilor , așa că nu prea ai ce să l-e faci. Culmea este că au mai obținut un contract la centura capitalei de la același Narcis Neaga care nu .tiu ce mai caută în CNAIR fiind necalificat pentru această structură specializată în lucrări de dr.-pod..O spun de trei ani......rupeți contractul și trimiteții pe greci acasă pentru că 4 ani de întărziere în realizarea contractului (trebuia terminat în 2014 )a fost mai mult decît suficient....să lucreze la ei în Grecia așa....Cu toate riscurile eu aș trimite această firmă acasă la 30 noiembrie 2020....

+1 (1 vot)
costica cova
25.09.2020, 08:54:41

2016 nu 2014......în 2o14 a fost semnat contractul

Modifică Setările