O gravidă confirmată cu coronavirus şi-a pierdut copilul după ce a stat o zi întreagă să i se găsească un loc de carantină: „Nu mai puteam să stau cu încă trei bărbaţi“

Cort de triaj la Nădlac FOTO Aradon.ro

O gravidă însărcinată în 26 de săptămâni şi revenită în România prin Vama Nădlac şi-a pierdut copilul după ce ore în şir a stat în frig în până i s-a găsit un loc pentru carantină.

O tânără de 26 de ani care a plecat din Italia în data de 7 aprilie trăieşte o adevărată tragedie. A doua zi, femeia care era însărcinată în 26 de săptămâni a ajuns în România, iar la frontiera de la Nădlac a fost dusă într-un cort ridicat de autorităţi pentru trierea celor care vin din străinătate.

„De dimineaţă până la ora 14 după masă. Aproape era seară. Am văzut un cort mai liber, atunci când mi-am luat o bancă şi am scos-o afară la ora 7-8 dimineaţa ca să stau la soare”, spune femeia, citată de Mediafax. Gravida a fost preluată apoi de pompieri şi transferată la o locaţie pentru carantinaţi. Aici, viitoarea mămică a aflat că urmează să stea câte şase persoane într-o singură cameră.

„Eram obosită nu mai puteam să mai stau cu încă trei bărbaţi. Deşi până la urmă am acceptat. M-am dus în spatele aeroportului şi au vrut să ne bage într-o casă la care s-a curăţat atunci pe moment. Domnul poliţai îmi spunea că dacă nu accept va trebui să mă bage în casă cu forţa”, povesteşte femeia, pentru sursa citată.

Spre miezul nopţii tânăra a fost transferată la un hotel din Timişoara. În acea noapte, însă, şi-a dat seama că nu mai simte mişcările copilului în burtă. A doua zi a sunat la 112, dar a renunţat să meargă la spital de frica să nu se infecteze de coronavirus. Medicii i-au recomandată să urmărească până în seară dacă simte mişcări ale copilului, mai scrie Mediafax.

“M-au luat contracţiile foarte tare joi şi am fost dusă la spitalul Odobescu fără izoletă. Am ajuns la ora 12 şi mi s-a spus că inima copilului nu mai bate şi că trebuie să fac avort imediat”, a mai povestit femeia.

La maternitatea “Odobescu” din Timişoara i s-a făcut testul pentru coronavirus. În jumătate de oră i s-a spus că este pozitiv la Covid şi în aceste cazuri nu se mai face nici autopsia fătului. Tânăra a fost transferată la maternitatea “Bega” din Timişoara pentru tratament specific coronaviruslui. Ea se simte bine, fără febră şi alte simptome specifice bolii Covid-19.