Deschiderea celui mai mare mall din centrul Braşovului, amânată pentru 2020

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Piatra de temelie a noului mall a fost pusă în septembrie 2017 după doi ani în care terenul a fost pregătit şi s-au obţinut toate autorizaţiile necesare. Foto: Arhivă
Piatra de temelie a noului mall a fost pusă în septembrie 2017 după doi ani în care terenul a fost pregătit şi s-au obţinut toate autorizaţiile necesare. Foto: Arhivă

Grupul israelian AFI Europe România a anunţat că va inaugura complexul AFI Braşov abia în primăvara lui 2020. AFI Braşov va cuprinde mall-ul cu o suprafaţă închiriabilă de 45.000 mp şi două clădiri de birouri clasa A lângă mall cu o suprafaţă închiriabilă de 25.000 mp, construite în două faze.

Aceasta este o nouă amânare a proiectului de la Braşov, în primă instanţă mall-ul fiind anunţat pentru toamna lui 2019. Piatra de temelie a noului mall a fost pusă în septembrie 2017 după doi ani în care terenul a fost pregătit şi s-au obţinut toate autorizaţiile necesare. AFI Europe a cumpărat terenul în 2015 cu 9 milioane de euro de la Cora care intenţiona să construiască în zonă tot un mall, dar a renunţat la proiect. Centrul Comercial de la Braşov este al treilea din ţară al AFI Europe după cele din Bucureşti şi Ploieşti. 

Cum va arăta noul mall

Potrivit investitorilor, centrul comercial va fi dispus pe două niveluri plus parter punând accent pe shopping şi modalităţile de petrecere a timpului liber şi pe distracţie. Potrivit AFI Europe investiţia va aduce şi 2.000 de noi locuri de muncă.

La parter va exista un hypermarket Carrefour de 6500 de metri pătraţi, dar şi magazine ale unor fime renumite. La etajele superioase vor fi 12 tipuri diferite de restaurante, zone fast food, zece săli de cinema, un cazino, 1.200 mp de spaţii de divertisment şi bowling, dar şi locuri de joacă pentru copii. Mall-ul va avea 1700 de locuri de parcare. Accesul se va face din bulevardul 15 Noiembrie undeva fi amenajat un sens giratoriu.

Printre brandurile care vor avea spaţii în mall se numără: Inditex, Collective, LPP, H&M, CCC, Deichmann, US Polo, Tommy, etc., Entertainment (Cinema, MaxFun, Gym), Sports (Hervis, intersport), Electronics (Flanco, Altex). Kids shops (Nuriel, Lego,Smyk), Fast food & Coffee (Mac, KFC, Starbucks, Pizza Hut, Paul. Gloria Jeans and service shops (banks, cellular, etc).

O noutate pentru un mall din Braşov este o terasă de mari dimensiuni ce va oferi o panoramă spectaculoasă spre Muntele Tâmpa. Aici vor putea fi organizate petreceri şi activităţi pentru turişti. Terasa cu tot cu spaţiul verde va fi dispusă pe o suprafaţă de 3500 de metri pătraţi.

Spaţii ocupate în proporţie de 85%

Prima clădire de birouri, construită în faza 1, are o suprafaţă de 15.000 metri pătraţi, iar livrările de spaţii vor fi efectuate la sfârşitul anului curent, conform estimărilor. Printre companiile care vor închiria spaţii se numără multinaţionale din IT&C, sectorul bancar, outsourcing şi BPO (business process outsourcing). Rata de ocupare a spaţiilor în mall este în prezent de 85% din totalul suprafeţei.

Citeşte şi:

Inovaţie: hală alimentată din energie verde. La ce sumă s-a ridicat investiţia

FOTO Liftul unicat de la Castelul Bran concurează pentru cel mai bun ascensor produs în lume. „Suntem singura firmă din Europa de Est înscrisă la concurs“

Braşov



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite