Parcarea ultramodernă din Poiana Mică se va deschide în octombrie. Nu se va mai putea parca pe străzile din Poiana Braşov

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Parcarea din Poiana Mică are 434 de locuri şi va costa 1,5 lei pe oră. Odată cu deschiderea ei nu se va mai putea parca pe nicio stradă din Poiana Braşov.

Lucrările au fost finalizate de finele lunii mai, iar Primăria trebuie să angajeze acum personalul necesar. Cinci persoane, care se vor ocupa de toate problemele financiare legate de încasări vor lucre pentru Primărie.  Se mai caută o firmă care se să se ocupe de mentenanţă şi care să aibă 13 angajaţi pentru acest serviciu. Contractul este în valoare de 130.000 de lei pentru cinci luni. La expirarea termenului se va încheia un contract pe patru ani.

Tariful pentru parcarea din Poiana Mică va fi de 1,5 lei pe oră. De asemenea turiştii care vin în staţiune îşi pot face abonament cu 50 de lei pe săptămână. Parcarea din Poiana Mică a fost finalizată, iar acum Primăria angajează 18 persoane care să o opereze. Odată cu deschiderea parcării toate locurile de pe străzile din Poiana Braşov vor fi desfiinţate pentru ca maşinile care staţionează să nu mai încurce circulaţia. Se va mai putea parca doar în spaţiul amenajat de Primăriei la intrarea în staţiune lângă terminalul RATBV, la noua parcare din Poiana Mică şi la hoteluri dacă acestea dispun de spaţii de parcare. Turiştii care vor parca în Poiana Mică vor fi transportaţi cu microbuzele în staţiune, dar din iarnă va exista şi o lunie specială de autobuz.

Parcare de 434 de locuri

Parcarea din Poiana Mică este amplasată vizavi de Restaurantul Căprioara, iar accesul în parcare se face pe la parter, din drumul care leagă oraşul de staţiunea Poiana Braşov. Va avea 434 de locuri.  Şoferii care au maşini pe GPL nu îşi vor putea lăsa maşina în moderna parcare. Vor fi două căi de acces, din şoseaua principală, dotate cu bariere, iar accesul se va face pe baza unui tichet.

Tot în zona intrării există şi o tabelă electronică unde vor fi afişate atât numărul de locuri libere existente, cât şi locul de parcare repartizat celui care va intra. De aici, maşinile se vor distribui către locurile de parcare urmând un circuit clar, zona de circulaţie fiind cu sens unic. Plata se poate face la automatele de plată, localizate la parter şi la subsol, dar şi în holurile de acces spre ieşire.

Această variantă clasică de parcare este avantajoasă deoarece presupune costuri mai mici faţă de o parcare automatizată, dar presupune o suprafaţă construită mai mare. Un alt avantaj îl constituie faptul că nu există rampe de acces sau de ieşire din parcare, deoarece a fost valorizată panta naturală a terenului. Astfel, accesul în parcare se va face la parter, pe latura de NE, de la cota superioară a terenului, iar ieşirea se realizează două niveluri mai jos, pe latura opusă a clădirii, direct la cota de teren de pe latura de SV, spre complexul Silver Mountain. 

Braşov



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite