Pentru ce premiu au fost nominalizate oraşele Buzău şi Paris de publicaţia ”Transform Magazine”

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Arhivă adevarul.ro
Arhivă adevarul.ro

De o nominalizare mai mult decât onorantă are parte municipiul Buzău în cadrul unei competiţii europene. Este vorba despre concursul „2021 Transform Awards Europe”, organizat de „Transform Magazine” din Marea Britanie, singura publicaţie globală pentru rebranding şi dezvoltare de brand.

Recent, publicaţia britanică „Transform Magazine” a făcut publică lista scurtă a nominalizaţilor la premiile competiţiei, aflată la a 12-a ediţie. 

La categoria „cel mai bun brand de localitate sau de ţară au fost făcute două nominalizări: Oraşul Paris şi Oraşul Buzău”.

Brandul municipiului Buzău a fost lansat în primăvara anului 2018 sub logo-ul “Buzău - oraş deschis”.

Câştigătorii consursului organizat de „Transform Magazine” din Marea Britanie vor fi anunţaţi într-o gală ce va avea loc pe 29 aprilie.

Autorul logo-ului este Adrian Mironescu, un tânăr din Iaşi, designer de brand, cu experienţă în informatică. Proiectul său a fost selectat din totalul de 24 de propuneri depuse.

Primarul municipiului Buzău declara că acest logo va reprezenta un oraş deschis spre cunoaştere şi inovare. ”<Buzăul oraş deschis> cuprinde şi această formulare care este pe acţiune, a cunoaşte, a inova, a schimba, a crea ”, declara Constantin Toma, primarul Buzăului, în 2018.

Citeşte şi:

Tineri fugiţi din izolare, sancţionaţi după ce au fost găsiţi într-o parcare. O ceartă între ei a atras atenţia unor poliţişti

„Biblia“ vaccinului anti-COVID, tradusă pe înţelesul oamenilor de către preoţi

Buzău



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite