Recent, publicaţia britanică „Transform Magazine” a făcut publică lista scurtă a nominalizaţilor la premiile competiţiei, aflată la a 12-a ediţie.
La categoria „cel mai bun brand de localitate sau de ţară au fost făcute două nominalizări: Oraşul Paris şi Oraşul Buzău”.
Brandul municipiului Buzău a fost lansat în primăvara anului 2018 sub logo-ul “Buzău - oraş deschis”.
Câştigătorii consursului organizat de „Transform Magazine” din Marea Britanie vor fi anunţaţi într-o gală ce va avea loc pe 29 aprilie.
Autorul logo-ului este Adrian Mironescu, un tânăr din Iaşi, designer de brand, cu experienţă în informatică. Proiectul său a fost selectat din totalul de 24 de propuneri depuse.
Primarul municipiului Buzău declara că acest logo va reprezenta un oraş deschis spre cunoaştere şi inovare. ”<Buzăul oraş deschis> cuprinde şi această formulare care este pe acţiune, a cunoaşte, a inova, a schimba, a crea ”, declara Constantin Toma, primarul Buzăului, în 2018.
Adauga Comentariu
Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos
Varianta 1
Autentificare cu contul adevarul.ro
Varianta 2
Autentificare cu contul de Facebook
3 Comentarii
Sortare: Cronologic · Dupa popularitate
aa .. chestiile alea platite ... daca esti Bucurestean si tranzitezi orasul BuZau observi ca pe toate strazile este un B ciudatel ... de la "Bucuresti" ... penibili....
minusacilor, nu poti 'rebrandui' un oras (in cazul de fata) doar afisand o litera asociata popular unui alt oras.... mergeti prin tara de exemplu si intrebati "la ce localitate va duce gandul cand vedeti litera B" si veti gasi raspunsul ... un logo de brand trebuie sa fie unic si sa nu induca confuzii ( asta doar daca nu se doreste a si de genul panisonic, adibas (pt cei care isi aduc aminte de modalitatile de inducere in eroare folosite in perioada de dupa revolutie)
"De o nominalizare mai mult decât onorantă ARE PARTE municipiul Buzău în cadrul unei competiţii europene." Chiar asa, ce parte are ?