Buzău

articolul anterior articolul urmator

Scade limita de viteză pe timpul nopţii în localităţile traversate de E85

3
8 Nov 2019 20:30:33
Autor: Iulian Bunila

Limita de viteză impusă pe timp de noapte, în localităţile buzoiene traversate de Drumul Naţional 2 s-ar putea reduce cu 10 kilometri. Astfel, şoferii ar putea călca pedala de acceleraţie până când vitezometrul ar indica cel mult 40 km pe oră.


Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a cuprins această propunere într-un plan de acţiuni menit să reducă zgomotul pe drumurile naţionale care au înregistrat un trafic anual mai mare de 3 milioane treceri de autovehicule.

Măsura care acum se află în dezbatere publică ar putea aduce schimbări în bine şi pentru sutele de buzoieni care au locuinţe pe marginea drumului naţional. 

Drumul Naţional 2 traversează nu mai puţin de 11 localităţi din judeţ: Căldăruşanca, Mihăileşti, Limpeziş,  Cioranca, Costeşti, Spătaru, Mărăcineni, Poşta Câlnău, Oreavu, Podgoria şi Rm Sărat. 

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

3 Comentarii

_wakki m
8.11.2019, 21:16:24

o ce veste minunată pentru planul de amenzi la radar

elfu
8.11.2019, 22:44:14

astia sunt TAMPITI. dupa experimentul tampit cu 2+1 ( in loc de extinderea cu 1 m astfel incat sa avem 2+2) si dupa incredibila intersectie de la FLORICA ( o grozavie de cateva sute de mii de euro ) acum vin cu prostii de genul asta .. .. pe bune ? nu ar fi mai bine sa fie dati afara si sa fie angajati PROFESIONISTI care pot evalua situatia si pot lua decizii corecte ? wtf

+1 (1 vot)
elfu
8.11.2019, 22:59:08

pentru "experimetul" cu 2+1 : care au fost costurile ? care ar fi fost costurile daca se extindea carosabilul astfel incat sa devine 2+2 ? Care sunt studiile si analiza care a dus la acest experiment ? pentru monsturozitatea FLORICA : cine a proiectat acea TAMPENIE ? care sunt studiile care au stat la baza acelei solutii tehnice ( atat cea originala cat si cea "modificata") cine a aprobat si care a fost justificarea alegerii acelei solutii ? Un rezultat asemanator se putea face cu < 30000 euro .. de ce a fost nevoie sa se cheltuiasca 300000 ? sunt atatea punce cu probleme ca nu inteleg de ce departamentele care se ocupa cu SIGURANTA nu au fost schimbate pana acum. pe majoritatea podurilor nu poti trece lin - cum au fost aprobate si acceptate lucrari care produc acest efect ? samd.

+1 (1 vot)