Campanie în librăriile Cărtureşti de 1 Martie: „Femeia la carte“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Peste 80 de autoare, 86 de titluri apărute la 18 edituri româneşti, în domenii precum poezie, arhitectură, artă, istorie, economie şi afaceri, teatru, motivaţionale, cărţi pentru copii şi pentru adolescenţi şi, bineînţeles, ficţiune - toate vor putea fi găsite în locurile special amenajate, din librăriile Cărtureşti, cu o reducere de 20%. Campania se derulează între 1 şi 8 martie.

“Am decis să adunăm laolaltă autoare din diferite ţări şi din diferite domenii, autoare nominalizate sau premiate cu premii Nobel sau Pulitzer, Goncourt sau Book Prize, ori autoare care nu au primit vreun premiu, dar au primit pe deplin aprecierea cititorilor, a criticilor şi a editorilor. Nume clasice sau contemporane, nume din Iran sau din Franţa, din Germania sau din Peru, nume din Turcia, România sau din Canada, Irlanda, Australia ori Statele Unite. Activiste sau conservatoare, provenind din universul islamic sau catolic, presbiterian sau secularizat, voci aprige sau blânde, pline de gravitate sau de umor, de subtilitate sau de îndârjire, ele construiesc o lume complexă, fină, elastică, pe care tindem să o vedem prea în fugă, prea neatent. Sau să nu o vedem deloc! Femeile scriu şi scriu bine! Şi de aceea credem că între 1 şi 8 martie este potrivit să le facem cel mai frumos dar pe care şi l-ar dori fiecare dintre autoare: să le citim. Să le ascultăm. Să aflăm. Şi să spunem mai departe”, se arată în comunicatul trimis de Cărtureşti. * Fiecare librărie va prezenta o ofertă în limitele stocului şi a spaţiului disponibil în respectiva librărie. 

“Toată lumea îşi aduce aminte de femeie”

Demersul a pornit de la faptul că “La începutul lunii martie, toată lumea îşi aduce aminte de femeie. Nu doar de femeia ca soţie sau ca iubită (pentru asta există – ca un fel de încălzire prealabilă - Valentines Day şi Dragobetele), ci de femeie ca atare. Că este soră sau verişoară, colegă sau mamă, bunică ori vecină, mondenă sau gospodină, femeia devine o prezenţă cât se poate de importantă, în jurul ei apărând sute de tarabe cu milioane de mărţişoare, bucheţele de ghiocei şi alte gadgeturi sentimentale. Este perioada în care bărbatul îşi măsoară mărinimia şi, eventual, îşi evaluează cantitativ (dar şi calitativ) anturajul său feminin. Întregul univers pare să fie angajat într-un efort unilateral de dăruire, dinspre bărbat spre femeie, ca şi cum s-ar supune unor legi inextricabile”. 

Citeşte şi 

17 portrete de actori de excepţie, expuse la ceainăria Cărtureşti

Cluj: Librăria Cărtureşti îşi inaugurează terasa

Cluj-Napoca



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite