Ingredientul secret al succesului Coca-Cola. Fostul director de marketing al companiei, Peter Sealey: „Cum îţi faci un client pe viaţă? Fii sincer cu el!“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Peter Sealey, specialist în branding, publicitate şi marketing, fost consultant Sony, Nokia şi fost director de marketing la Coca-Cola, le-a vorbit liceenilor de la Transylvania College despre ce înseamnă un brand şi cum se construieşte acesta.

„Brandul este o armă puternică“, le-a spus Peter Sealey, specialist în branding şi marketing care a lucrat la companii faimose precum General Motors, Sony New Technologies,  Visa U.S.A.,  Johnson & Johnson, Hewlett-Packard, Eastman Kodak, Nokia.

Tăria unui brand, continuă Peter Sealey, vine din personalitatea care i se dă brandului, dar şi din respectarea promisiunilor pe care acesta le face oamenilor. „Cum îţi faci un client pe viaţă? Cum îl convingi? Trebuie să stabileşti o relaţie cu el. (...) Fii sincer cu el! Azi, în lumea internetului, nu te poţi ascunde“, a afirmat specialistul.

El le-a mai spus că în ziua de azi trebuie să înveţi tot timpul şi a dat propriul exemplu: la 50 de ani, după ce a plecat de la Coca-Cola, s-a dus la şcoală ca să se perfecţioneze în branding, marketing şi publicitate. „Trebuie să fiţi pregătiţi să faceţi lucruri pe care nu le-aţi făcut niciodată. Să nu vă fie frică de provocări“, le-a mai zis acesta.

Scurt CV

Peter Sealey este CEO si fondator al The Sausalito Group, Inc. o firmă de consultanţă în management diversificat, care oferă consultanţă în strategia de afaceri şi de marketing, identitate de brand, cercetare de piaţă, servicii de publicitate, dezvoltarea afacerilor. Peter Sealey este profesor de marketing la Haas School of Business, care aparţine de University of California, Berkeley şi co-director al Centrului de Marketing şi Tehnologie din cadrul şcolii.
Sealey a fost implicat, ca şi consultant, în management-ul unor companii renumite precum: General Motors, Sony New Technologies, Inc.,  Visa U.S.A.,  Johnson & Johnson, Hewlett-Packard, Eastman Kodak, Nokia.
Cea mai mare parte a carierei sale a petrecut-o în cadrul companiei Coca Cola, unde a ocupat funcţii de conducere în aproape fiecare sector al corporaţiei. A fost numit primul director de Marketing la nivel global al companiei în 1990. În timpul „mandatului“ său la Coca-Cola a fost asociat cu unele dintre cele mai legendare campanii de marketing şi publicitate, atribuindu-i-se succesul renumitei campanii “Always Coca-Cola”.

Mai puteţi citi:

Chinurile facerii „Pălincii de Zalău“ sau cum a ajuns brandul judeţului un produs de lux

Cluj-Napoca



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite