Cluj-Napoca

articolul anterior articolul urmator

Păţania neaşteptată a unei românce în Grecia. „Asta cu seriozitatea şi amabilitatea grecilor e doar un mit”

24
30 Jun 2022 09:28:03
Autor: Ştefan Lică
Hotelul în care turista româncă a avut probleme cu camerele.FOTO Facebook / Forum Grecia
Hotelul în care turista româncă a avut probleme cu camerele.FOTO Facebook / Forum Grecia

O româncă spera să petreacă un concediu de vis în Grecia, iar pentru asta şi-a rezervat din timp camere la un hotel de patru stele. Ajunsă acolo, turista a avut o surpriză neplăcută.

Femeia şi-a povestit păţania pe grupul de Facebook Forum Grecia şi le-a cerut intrernauţilor sfaturi cum ar putea rezolva problema. Asta după ce, deşi a plătiti bani şi şi-a rezervat camere cu vedere la mare, odată ajunsă la hotel a descoperit că nu are acces în camerele pentru care făcuse rezervare şi plătise o sumă importantă. În schimb, angajaţii hotelului i-au pus la dispoziţie o cameră economy. 

„Bună ziua! Am rezervat în urmă cu o lună prin agenţia Tez, două camere în Rhodos, hotel Akti Imperial şi la recepţie ni s-au dat camere net inferioare, nu cele plătite! Economy room în loc de standard room şi a doua cu Sea view şi ni s-a repartizat lateral sea view! Am dus lungi negocieri, dau dintr-un colţ în altul (că nu mai sunt camere, că ne oferă spa gratuit etc). Grecii observ clar că nu mai sunt serioşi! Cum putem rezolva?”, a scris turista,

Reacţiile membrilor grupului au fost diverse. În timp ce unii au povestit că au avut experienţe similare, alţii au dat vina pe agenţia de turism, deşi femeia specificase că problema este de la hotelierul grec.

„Problema nu este a grecilor, companiile româneşti transmit datele greşit de multe ori, am întâlnit zeci de români care s-au trezit la hotel că nu au primit ceea ce plătiseră. Hotelul le-a arătat lista primită din România de la companie, iar compania nu menţiona hotelului aceeaşi cameră”, a spus cineva. 

„Hai să fim serioşi...dacă oferă spa gratuit înseamnă că sunt perfect conştienţi că au dat camere inferioare celor plătite! Aşa că asta cu ”problema nu este a grecilor”, ”grecii sunt foarte amabili”...etc...nu stă în picioare. Am păţit şi eu anul trecut, în Corfu. Cazare prin booking, totul bine...am ajuns la hotel, mi s-au dat două camere identice, în timp ce eu solicitasem una tip standard şi una tip superior. Iniţial, proprietarul la fel a încercat să se fofileze, dar nu i-a mers. Totuşi, a trebuit să stăm o noapte în cea standard pentru că abia din a două zi s-a eliberat cealaltă. A venit cu tot felul de variante...ba că-mi returnează diferenţa de bani, ba că ne oferă o zi în plus...nici n-am stat la discuţîi! Mie îmi dai ce am plătit! Până la urmă am rezolvat, bineînţeles, cu insistenţă şi fără să fac vreo concesie, ceea ce îi recomand şi doamnei care a postat”, a răspuns altcineva.

„Asta cu seriozitatea şi amabilitatea grecilor e doar un mit.Totul e de suprafaţă pentru a câştiga mai mult (ei trăind din turism)”, a intervenit altcineva.
 
Vă mai recomandăm şi: 
 
Cum sunt „vânaţi” şi amendaţi pe drum turiştii români care merg în Grecia. „Se poate şi mai rău”
 
Cum sunt păcăliţi turiştii români la tavernele situate pe o cunoscută plajă din Grecia. „Se numeşte «La ţeapă»”
 

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

24 Comentarii

Steve
30.06.2022, 09:53:04

Se mai uita si la om. daca e roman venit printr-o agentie romaneasca e bagat asa mai la coada, e supravegheat mai atent la micul dejun cand impacheteaza sandwich-uri pentru mai tarziu sau cand isi face mancare la resou in camera, cand pleaca acasa cu prosoapele sau alte obiecte din camera etc.

-3 (15 voturi)
Ludwig
30.06.2022, 10:06:11

Brambureala tipic popoarelor balcanice. Dau vina unii pe altii...

+1 (7 voturi)
Cronos
30.06.2022, 10:20:12

Aceasta intamplare este un fake news, daca intr-adevar avea rezervare platita prin agentie in Romania, agentiile din Romania au un partener local in Grecia, deci femeia respectiva putea apela la agentia partenera din Grecia pentru rezolvarea oricaror probleme aparute pe perioada sejurului.

+3 (7 voturi)
Ion Ion
30.06.2022, 10:25:39

Problemele apar din cauza turistilor pe de o parte si hotelierului pe alta. Turistul vrea sa mai stea o zi sau doua in plus si nu vrea sa schimbe camera ca deja este instalat acolo. Hotelierul nu poate/vrea sa il refuze pe turistul deja cazat si in cazul acesta apare suprarezervare si turistul venit nu are acces la ce a rezervat si platit. Cum ati reactiona Dvs. daca hotelul ar spune ca trebuie sa eliberati imediat camera sau trebuie sa va mutati in o camera inferioara ca confort ? Ati mai reveni la acel hotel ?

+4 (8 voturi)
G M
30.06.2022, 10:27:57

Unii s-au fript de mult cu grecii și au lăsat o vorbă peste secole: ”Teme-te de greci și când îți fac daruri”.

-7 (13 voturi)

Vezi toate comentariile (24)

Modifică Setările