Bătaie de joc la RAR Constanţa. „Mi-au zis să merg la reprezentanţa de la Ialomiţa să mă rezolve acolo“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Clienţii RAR Constanţa sunt trimişi la alte reprezentanţe fără programări, după ce punctul de la Constanţa este nefuncţional din data de 9 ianuarie.

Centrul RAR Constanţa este nefuncţional din data de 9 ianuarie din  cauza unor probleme tehnice, generate de întreruperea alimentării cu curent electric, conform unui comunicat de presă al instituţiei. „Incidentul a fost cauzat de cedarea unui cablu subteran de înaltă tensiune, motiv pentru care activităţile RAR nu pot fi prestate. Până la remedierea defecţiunilor, căutam o soluţie alternativă rapidă de funcţionare. 

Toţi clienţii care au programări în acest timp vor fi direcţionaţi către alte reprezentanţe sau reprogramaţi, în funcţie de urgenţe, în cel mai scurt timp posibil. Vă mulţumim pentru înţelegere şi ne prezentăm scuze pentru inconvenienţe, de altfel independente de voinţa noastră“, se arată în comunicatul de presă trimis presei.

Nici la data de 16 ianuarie problemele nu au fost rezolvate. Constăţenii programaţi astăzi au fost înştiinţaţi verbal de faptul că problemele nu au fost remediate şi că să meargă la reprezentanţele RAR din Ialomiţa şi Călărăraşi, nu şi la Tulcea, unde angajaţii de acolo nu au cum să facă faţă numărului mare de solicitări.

Oamenii sunt nemulţumiţi şi spun că nu au fost anunţaţi telefonic de faptul că reprezentanţa de la Constanţa este nefuncţională şi nici nu au fost reprogramaţi la o data ulterioară sau la alte reprezentanţe. „Eu, dacă am fost plecat din ţară câteva săptămâni şi am venit astăzi direct la RAR de unde să ştiu că au dat ei comunicat? Nu era normal să ne anunţe telefonic? Mai ales că am făcut programare acum o lună, la începutul lunii decembrie?“, spune un constănţean nemulţumit de modul în care au comunicat cei de la RAR Constanţa. „Eu am fost azi la RAR Constanţa şi în curte erau mai mulţi oameni în aceeaşi situaţie cu mine. Am cerut să vorbim cu directorul, dar ni s-a zis că a plecat de dimineaţă din sediu. În schimb, un angajat mi-a zis să mă duc la Ialomiţa că mă ajută cei de acolo. Să-i spun că m-a trimis el. Cum să fac atâta drum fără să am siguranţa că voi fi primit? Eu nu îmi permit să pierd încă o zi pe drumuri“, spune omul supărat.  

Reprezentanţii RAR Constanţa se apără spunând că ei şi-au făcut datoria şi că au anunţat problemele pe site şi pe o pagină de socializare, iar cazurile care nu sufereau amânare au fost redirecţionate către alte reprezentanţe. 

Angajaţii RAR Ialomiţa spun că reprezentanţa lor nu are programări în afara celor din judeţ şi, în cazul în care cei de la centru le-o vor cere, vor putea să mai primească câteva autoturisme, având o singură linie unde pot fi testate autoturismele. 

Constanţa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite