Cel mai dorit lucru de către români. Avem aceleaşi idealuri ca locuitorii din Madagascar, Belize şi Indonezia

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Căutările pe Google pot să arate ce este cel mai important pentru oameni. Studiile făcute în ultimii ani ne-au arătat că Google poate să prezică cine va câştiga o competiţie sportivă, muzicală sau chiar electorală. Aceleaşi căutări ne arată şi care este cel mai de preţ lucru pentru români.

"Costul obsesiilor din fiecare ţară" a fost calculat după o reţetă simplă. Căutarile pe Google de genul "Cât mă costă să cumpăr xyz în România". Primul rezultat afişat de motorul de căutare este întotdeauna cel pe care locuitorii acelei ţări îl caută. Harta publicată de fixr.com arată cât de amuzante sau ciudat pot să fie preferinţele fiecărei ţări.

În cazul României, oamenii caută să ştie care este preţul unei case. Este cunoscut simţul dezvoltat al românilor pentru proprietate, în comparaţie cu cel al vesticilor şi chiar al americanilor, care sunt mulţumiţi dacă îşi permit să închirieze un loc unde să locuiască. 

Doar câteva alte ţări au un rezultat similar. Aici vorbim de Indonezia, Belize, Madagascar sau Belarus.

Amuzant este şi faptul că atât bulgarii cât şi moldovenii sau ucrainenii caută pe Google preţul unei prostituate. Grecii sunt interesaţi de costul unei nunţi, în timp de Irlandezii vor să ştie care este preţul unei înmormântări. Berea este unul dintre rezultatele răspândite în mai toată Europa. Interesant este şi faptul că ruşii vor să ştie cât costă să pilotezi un MIG, iar italienii vor să afle preţul unui Ferrari.

Când vine vorba despre continentul nord american, cei care ajung în Canada vor să ştie cât costă un paşaport, mexicanii au în vedere un abdomen mai plat, iar cei din Statele Unite vor să afle preţul unui patent de invenţie. America de sud se împarte între alcool şi distracţie. Brazilienii vor să afle costul unei femei uşoare, iar în Argentina şi Chile oamenii sunt interesaţi de bere şi Coca Cola. 

Combinaţia din Asia este una dintre cele mai diverse. Chinezii vor să afle preţul electronicelor, în timp ce indienii au nevoie de un cost pentru vaci. Oamenii plini de bani din Kuwait ar dori un Lamborghini, iar cei din Bahrain se mulţumesc cu o consolă de jocuri pe televizor, PlayStation 3. Siberienii vor să călătorească, iar coreenii ar da oricât pentru o operaţie de micşorare a nasului. În tot acest timp, japonezii vor să ştie cât costă un pepene, iar malaezienii vor un tatuaj.

Africa este o combinaţie la fel de ciudată. Cei din nord sunt interesaţi de petrol şi gaze, în timp ce toate ţările din est şi sud vor să afle preţul unei vaci. Interesant este şi că în Mauritania preţul unui sclav este la fel de căutat precum o cămilă în Maroc.

Australienii vor fertilizări in-vitro, iar cei din Noua Zeelandă s-au săturat probabil să tot aibă copii şi caută preţul unei operaţii de vasectomie. 

Rezultatele căutărilor pe Google în limba română sunt cu totul altele. Românii par interesaţi de preţul unui test de sarcină, un implant dentar, paşaportul sau care este preţul unui metru cub de gaz. 


Vă mai recomandăm:

Cum poţi să-ţi descarci istoria tuturor căutărilor pe care le-ai făcut pe Google

Google, pe urmele monstrului din Loch Ness

Constanţa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite