„Turismul înseamnă a face oamenii fericiţi“. Mohammad Murad, şeful investitorilor din turism, caută lucrători pentru hotelurile de pe litoral

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Murad

Mohammad Murad, preşedintele investitorilor din turismul românesc, îşi caută lucrători pentru hotelurile sale de pe litoral şi se plânge de mentalitatea demnitarilor din România.

Într-o postare de pe contul său de Facebook, Mohammad Murad, care a devenit unul dintre cei mai puternici investitori din România turistică, a făcut duminică, 23 aprilie, o ofertă de lucru celor care doresc să pună umărul la relansarea turismului. Murad a vorbit despre turism ca industrie care are succes doar dacă principalul scop al lucrătorilor este acela de a face cât mai mulţi oameni fericiţi.

„Turismul înainte de a fi o afacere este o pasiune. Plăcerea de a face mai mulţi oameni fericiţi devine un scop pentru cei care aleg turismul. Invit pe cei care se alătură ideii mele să facă parte din echipă şi pe această cale m-aş bucura să primesc un raspuns din partea mai multor persoane, oferind condiţii foarte bune, combinând un salariu decent cu dobândirea unei experienţe vaste pentru a deveni manager într-un timp foarte scurt, făra să fie nevoie să aleagă varianta plecării în străinătate. Pentru cei care nu sunt în Constanţa, oferim cazare şi masă“, a scris Mohammad Murad, preşedintele Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc. 

Tot prin intermediul reţelei de socializare, Murad vorbeşte despre turismul românesc ca despre un pacient, spunând care sunt simptomele bolilor de care suferă, diagnosticul şi tratamentul. Originar din Liban, el a venit în anii '80 în România pentru a studia Medicina, la Iaşi, apoi la Bucureşti. S-a specializat în neurologie, dar nu şi-a practicat profesia decât 2 ani, după care s-a apucat de afaceri.

Împreună cu doi dintre cei opt fraţi ai săi, Hassan şi Ahmed, Mohammad Murad a înfiinţat un imperiu care se întinde de la turism şi alimentaţie publică la imobiliare şi mass-media. În turism, Murad deţine lanţul Phoenicia, cu hoteluri noi şi vechi cumpărate de la stat, pe litoral şi în Bucureşti. În decembrie 2016, el a cumpărat şi lanţul hotelier Amfitetru-Belvedere-Panoramic din Olimp, fosta glorie a turismului comunist de pe litoral. 

image

Iată şi postarea în care vobeşte despre problemele de care suferă turismul din România:

„Turismul românesc

Simptome, Diagnostic, Tratament:

Din păcate, anii trec şi lucrurile nu se schimbă în această ţară. Iar atunci când apare câte o schimbare, ea vine de la sine...Aşa cum toată lumea ştie, noi nu ne putem lăuda cu turismul pe care îl are România începând din anii "90 până acum. Acest lucru se bazează în primul rând pe lipsa de experienţă şi lipsa de cultură a unei relaţii între industrie şi autorităţile locale şi centrale.

Ne întâlnim, discutăm, încercăm să ne convingem unul pe celălalt că fiecare are dreptate, de multe ori mai luam şi masa împreună, iar apoi plecăm şi nu se mai întamplă absolut nimic până la următoarea întalnire. Totul se repetă. Indiferent cine este în funcţie, în loc să încercăm să facem o imagine României, ne pasă mai mult de imaginea noastră proprie ca să-i mulţumim pe şefi şi mai putin pe cei care aşteaptă o soluţie de la noi.

Primarii sunt foarte atenţi doar cu câteva luni înainte de alegeri. Devin mai populari, mai aproape de oameni, cu lacrimi în ochi, mai sentimentali, doar doar cu gândul la un nou mandat.

Miniştrii se bucură de scaunul luxos de la birou, cu patru cinci consilieri bine aleşi si de laudele lor de zi cu zi, auzind numai vorbe precum: <Domnule Ministru, aţi fost pe fază, lumea vă aplaudă, vă apreciază>, iar domnul ministru imediat se crede la un nivel mult mai înalt, astfel încât nu mai vede ce este pe pământ. Iar oamenii de afaceri se chinuie şi sunt preocupaţi să încerce să se bazeze doar pe ei înşişi. Ei percep statul numai prin cuvintele control si taxe.

De câte ori are nevoie un mare şef să îşi arate puterea, aruncă omul de afaceri într-un cuptor ca să iasă fum. Cu cât iese mai mult fum, cu atât şeful unei institutii este mai apreciat si mai stabil pe funcţie. Sunt peste 67 instituţii care pot baga orice firmă în faliment, însă NU există nicio instituţie care sa scoată o firmă din faliment.

Dacă eşti român şi îţi asumi o investitie importantă, nu numai că nu te sprijină statul precum o face cu multimaţionale, ci te caută statul să vadă de unde ai avut sau de unde ai bani. Parca am fi condamnaţi, ma refer la oamenii romani de afeceri şi la capitalul românesc, să nu depăşim limita de afaceri de un chioşc, un mic atelier, o tarabă sau un cabinet individual.

Când oare se schimbă acest lucru? Când putem crea un pod de comunicare între mediul privat si instituţiile abilitare ale statului? Cu toţii avem un singur scop. O Românie bazată pe o economie puternică, găsirea celor mai bune soluţii pentru prosperitate şi cele mai bune condiţii pentru a crea un confort romanilor să traiasca în România.

Visez ca toată clasa politică, mediul de afacere şi toate instituţiile importante in România să stea la o masă rotundă şi să punā punct celor intamplate. Să invăţăm din greselile trecutului şi sa ne gândim la generaţia viitoare, la copiii noştri, ce sa le lăsam în urmă pentru a nu fi condamnaţi de istorie sau cel puţin, această perioadă destul de tristă sa fie ştearsă pentru că n-a lasat nimic bun cu care să ne putem lăuda.

Noi, oamenii de afaceri, cu toate că pentru noi speranţele au devenit o monedă foarte rară, totuşi sperăm în fiecare zi şi de fiecare dată ca ne vom regăsi, astfel încât munca şi efortul nostru să fie apreciat pentru tot ceea ce facem în contul şi pentru România“. 

Pe aceeaşi temă: 

Ce aşteaptă investitorii de la noul Minister al Turismului: „Staţiunile de interes naţional să nu mai ajungă nişte cartiere de blocuri“

Faimosul complex Amfiteatru-Belvedere-Panoramic, gloria turismului comunist, a fost cumpărat. Cine este noul proprietar

Constanţa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite