De ce arată Gara CFR Galaţi, una dintre principalele porţi de intrare în oraş, ca după război

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Gara CFR Galaţi Foto C.Mazilu
Gara CFR Galaţi Foto C.Mazilu

Principala gară CFR din oraşul Galaţi arată într-o stare deplorabilă: tencuiala căzută, burlanele sunt ruginite, iar scările rulante din interior nu funcţionează. Reprezentanţii CFR au o explicaţie şi spun că nu găsesc piese de schimb sau nu au bani incluşi în bugetul pe anul acesta.

Deşi este una dintre principalele porţi în oraşul Galaţi, aspectul Garii CFR Galaţi lăsă de dorit, iar călătorii care ajung aici pleacă dezamăgiţi mai departe. Pereţii exteriori sunt măcinaţi, iar tencuiala căzută nu-i fac deloc cinste clădirii. 

În plus, cele două scări rulante din interiorul clădirii nu funcţionează de câteva luni, astfel că oamenii sunt nevoiţi să urce şi să coboare cu mare greutate treptele. Şi asta pentru că, firma care asigură mentenanţa scărilor rulante încă nu a găsit, pe piaţa producătorilor din Europa, piesele care trebuie înlocuite la scara rulantă de coborâre.

„Am probleme cu spatele şi cu greu am urcat aceaste scări. Nu funcţionează de câteva luni şi nici nu cred că le vor repara prea curând. Este dificil deoarece sunt multe trepte şi abrupte. Păcat că nu se investeşte în această clădire, mai ales că este o etichetă a oraşului”, spune, revoltată, o călătoare. 

Probleme au apărut, în ultima perioadă, şi la pasarelele care fac legătura dintre peroane şi gară. 

Potrivit reprezentanţilor CFR, din cele şase instalaţii care facilitează accesul călătorilor de pe pasarelă la liniile de cale ferată, doar una nu funcţionează. Este vorba de scara rulantă de la peronul trei. 

Foto: C.Mazilu

cfr

Aceasta are banda de cauciuc fisurată pe lungime, motiv pentru care a fist oprită din funcţionare, la sfârşitul lunii iunie 2022, pentru a se evita accidentarea călătorilor. Înlocuirea benzii de cauciuc, costă aproximativ 22.000 lei, sumă care depăşeşte valoarea contractului de întreţinere, aflat în derulare până la data 30.09.2022.

Cât despre zidurile măcinate şi tencuiala căzută, cei de la CFR spun că au nevoie de 700.000 de lei pentru reparaţii, bani care nu sunt însă incluşi în bugetul pe anul acesta.

Vă recomandăm să citiţi şi:

Podul suspendat de la Brăila: În ce stadiu sunt lucrările la cel mai mare pod din România VIDEO

Podul suspendat peste Dunăre, la răsărit. Imagini superbe realizate de un fotograf profesionist FOTO

Galaţi



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite