Hunedoara

articolul anterior articolul urmator

Mecanicii ucişi în „marfarul morţii” erau băuţi. Medic legist: „Unul consumase o cantitate considerabilă de alcool”

39
19 Apr 2017 14:57:53
Autor: Daniel Guţă
Cei doi mecanici care au murit au băut înainte de a fi implicaţi în tragedie. FOTO: Daniel Guţă. ADEVĂRUL.
Cei doi mecanici care au murit au băut înainte de a fi implicaţi în tragedie. FOTO: Daniel Guţă. ADEVĂRUL.

39 Comentarii

KoKa LaRu
19.04.2017, 15:51:13

M-am gandit eu ca ori ei ori locomotiva au baut....

+5 (5 voturi)
Nirolf
19.04.2017, 16:00:48

Din pacate a fost asa cum am banuit : incalcarea celor mai elementare reguli de la siguranta circulatiei . Unicom Tranzit spune ca mecanicii erau "devotati meseriei" ... ciudat mod de a fi devotat meseriei cand executa serviciul in stare de ebrietate . Este acelasi lucru ca atunci cand incredintezi niste arme letale unor cheflii sau sa-i dai lui M Badea sa se joace cu dinamita . Responsabilul principal este mecanicul de locomotiva in a carui raspundere era si mecanicul ajutor si starea tehnica a franei . Vinovati sunt si cei din conducerea Unicom Tranzit a caror practica de a folosi personal de mult timp pensionat si in plus cu patima alcolului . Personalul medical care a permis indrumarea mecanicilor au o importanta vinovatie . Nici pesonalul de miscare din statia de indrumate care vrand , nevrand a intrat in contact cu mecanicii si au inchis ochii pentru stare de ebreitate cat si neefectuarea probei de frana . Numai in filme americane un tren ramane fara frane in viata reala totul are o cauza si o explicatie .

+9 (11 voturi)
Hofner Hermann
19.04.2017, 16:17:35

Ma pisicule, ce are alcolu' cu franele rupte? Sa-i amendeze ca au baut, da' Compania sa plateasca pentru pagube. Ei, Compania cred ca scapa daca mecanicii erau beuti? Nu de aia a deraiat ghezesu! Da' tu de cand esti penzeus ai uitat ca ai fo' militian?

+1 (5 voturi)
Missy Sykophantes
19.04.2017, 16:36:25

Eu stiu ca franele de tren functioneaza pneumatic. Si anume sabotii de frana sint indepartati de roata (deci frana nu e activata) atata vreme cat exista aer comprimat in circuit la o presiune corespunzatoare (care e produs de compresorul de pe locomotiva). In momentul in care presiunea se pierde in sistem (de exemplu daca unul sau mai multe vagoane se decupleaza accidental sau daca e eliberata prin comanda de la mecanic) franele se activeaza automat. Deci nu inteleg cum este posibil la un tren "sa ramai fara frane". Cel mult, daca panta e abrupta si vagoanele supra-incarcate, franele pot fi insuficiente, dar in acest caz doar 4 din 16 vagoane erau incarcate. Vom vedea rezultatele finale ale anchetei. Sint diverse interese la mijloc deci nu ma indoiesc ca vor fi lansate diverse zvonuri.

+7 (7 voturi)
as above A4_the third
19.04.2017, 16:25:06

Ar fi îmbucurator DACA. s-ar putea vedea scanarile cum ca intradevar mecanicii aveau alcoolemie........nu pot sa cred ca a fost posibil......... Cand intri in tură te vede dracului cineva din personal daca esti in stare sa lucrezi pe ziua in curs.......... hmmm...curios mod a de gasi" acarii Pauni".

+1 (1 vot)