articolul anterior articolul urmator

Cum a fost obligată firma Dedeman să achite daune morale de 6.000 de euro unui client care s-a tăiat la picior în magazin

1
6 Dec 2018 17:14:42
Autor: Ionuţ Benea
Dedeman a fost obligat să ahcite 6.000 de euro unui client
Dedeman a fost obligat să ahcite 6.000 de euro unui client

1 Comentariu

Markus Roman
6.12.2018, 18:31:31

Este o decizie partial corecta, vinovatul principal fiind cel care nu a pus bine marfurile, pe carut. Adevarul este ca la Dedeman sau Praktiker rareori dai de un suflet de angajat caruia sa-i ceri niste lamuriri. Despre supravegherea produselor puse pe carutz nici nu poate fi vorba. Mie mi-a fost dat de mai multe ori sa ma duc la angajata de la intrare, la informatii si sa faca apel prin statia de amplificare sa se prezinte idiotul la raion. Spre deosebire de magazinele mai mici, la care angajatii lor iti incarca in masina produsele cumparate.

+4 (4 voturi)