Ţepe online. Când în loc de piese auto primeşti simple cartoane, iar în loc de smartphone, o bucată de lemn

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Colet FOTO Shutterstock
Colet FOTO Shutterstock

Un argeşean a reclamat la OPC că a comandat, pe unul dintre cele mai accesate site-uri din România pentru comerţul online, de la o persoană fizică, anumite piese auto şi s-a trezit acasă cu un pachet în care erau ambalate nişte simple cartoane. De pe acelaşi site, un alt argeşean a comandat un telefon android şi s-a trezit cu o bucată de lemn.

„Pentru că, pe astfel de site-uri, vânzătorii sunt persoane fizice, reclamaţiile nu sunt de competenţa CJPC, motiv pentru care sesizările au fost transmise spre soluţionare către Poliţie”, a explicat, pentru Adevărul, Violeta Nedelcu, comisarul şef al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Argeş.

Reclamaţii stranii

Cea mai stranie reclamaţie a venit însă din partea clientei unui salon de înfrumuseţare, care a cerut hair-satilistei să o coafeze astfel încât să arate ca Jennifer Lopez.

„Clienta a reclamat că, după sesiunea de înfrumuseţare, coafura ei  seamănă mai mult cu a lui Beyonce, deşi  ea ceruse explicit să arate ca Jennifer Lopez.  A fost cea mai ciudată sesizare pe care am primit-o. Am mers la respectivul salon, care i-a făcut clientei oferta de a o coafa din nou, gratuit. Reclamanta a refuzat însă, motivând că nu este dispusă să-şi deterioreze părul la un eventual eşec”, a precizat comisarul şef Violeta Nedelcu.

Tot la CJPC Argeş, un piteştean a reclamat recent că un frizer şi-a bătut joc de părul său, după ce i-a trasat, cu maşina de tuns, o dungă chiar în creşterul capului. Omul s-a prezentat cu fesul pe cap, doar ca să le arate comisarilor rezultatul catastrofal al sesiunii de tuns. Comisarii au mers la respectiva frizerie şi au discutat cu angajatul care l-a tuns pe bărbat. Într-un exces de sinceritate, frizerul a mărturisit că a fost vorba de o răzbunare: „ Individul ăsta a lansat zvonul prin oraş că ar fi babardat-o pe fata mea. Abia aşteptam să-mi intre pe mână”.

„Cazul a fost clasat pentru că reclamantul a refuzat să facă o sesizare scrisă şi nici nu a putut să prezinte un bon din care să rezulte că beneficiat de serviciile respectivei frizerii”, a declarat, pentru Adevărul, Chiru Ovidiu, comisar CJPC Argeş.

Un alt argeşean s-a prezentat la OPC pentru a avertiza că va tăia un copac care, cel mai probabil, va cădea peste gardul vecinului. „În caz că va fi  făcută vreo reclamaţie pe numele meu, să ştiţi că eu am anunţat!”, le-a spus cetăţeanul inspectorilor OPC. Argeşenii au mai reclamat, printre altele, în ultimul an, prezervative găurite şi lipsa termenului de valabilitate pentru ţigări.

Mai puteţi citi:

Ţepele cu produse tranzacţionate online continuă la Suceava. O femeie reclamă că a primit ciocolată în loc de iPhone

Piteşti



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite