ANAF reia procedurile de vânzare pentru ARO 304 care i-a aparţinut lui Ceauşescu. „Era prima maşină care se realiza pentru dotarea gospodăriei de partid“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Peste două săptămâni, ANAF va relua licitaţia pentru unul dintre celebrele autoturisme ARO 304 care i-au aparţinut lui Nicolae Ceauşescu. Preţul de pornire a scăzut cu peste 30.000 de lei faţă de procedura din ianuarie, la care maşina nu şi-a găsit cumpărător.


Este vorba de celebrul ARO 304, de culare gri, aflat cândva în colecţia cuplului prezidenţial Nicolae şi Elena Ceauşescu şi confiscat recent de ANAF de la omul de afaceri Ovidiu Tender. 

De data aceasta, preţul de pornire este 103.125 lei, în condiţiile în care licitaţia din ianuarie anul acesta pornea de la 137.500 lei.

Potrivit anunţului, autovehiculul are cu o capacitate cilindrică de 2.495 cmc, are motor pe benzină, iar la bord a adunat numai 72.453 km.

 Autoturismul de teren a fost fabricat în 1977 cu materiale 100% de provenienţă românească. 

"Nici măcar un şurub n-a fost de import. Era obligatoriu să demonstrăm că industria românească e capabilă să facă, de una singură, o asemenea maşină... Ce nu ştiu eu e cât a costat maşina atunci, cât s-a plătit pentru ea. Sunt informaţii care nu mi-au parvenit niciodată. E o situaţie mai complicată (...) E vorba de maşina prezidenţială Aro 1-B-1707 produsă în anul 1977. Era prima maşină care se realiza pentru dotarea gospodăriei de partid, cerinţa Comitetului Central al PCR, având scop de protocol”, povestea, în urmă cu un an, pentru "Adevărul", inginerul Marian Bădiţă, care a lucrat efectiv la realizarea acestei maşini. 

Imagine indisponibilă

Foto arhivă Adevărul

Licitaţia va avea loc pe 18 decembrie, la sediul ANAF din strada Lucreţiu Pătrăşcanu nr. 10, Corp B, etaj 2, sector 3,  ora 15.

Citeşte şi: Cum a fost realizată prima maşină de protocol pentru Ceauşescu: „Colonelul stătea lângă noi cu arma la brâu“. ARO 304 e scos acum la licitaţie de Fisc

Imagine indisponibilă
Piteşti



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite