Viitorul drum va fi unul extrem de important pentru industria auto, având în vedere că va asigura o legătură foarte rapidă între Capitală şi platforma industrială de la Mioveni, unde în afară de uzina Dacia sunt zeci de firme producătoare de componente auto şi zeci de mii de angajaţi. Drumul expres Piteşti-Mioveni va fi o prelungire a Autostrăzii A1 şi va avea o lungime de aproximativ 20 kilometri. Lucrările ar urma să înceapă în toamna anului 2022.
„Pe 29 octombrie a.c. a fost semnat contractul de elaborare studiu de fezabilitate si proiect tehnic de execuţie pentru viitorul drum expres Piteşti-Mioveni cu firma Search Corporation, durata contractului este de 18 luni, dintre acestea 9 luni fiind alocate pentru realizarea studiului de fezabilitate”, ne-au declarat reprezentanţi ai CNAIR.
Valoarea totală a proiectului este de 222,7 milioane lei fără TVA, din care elaborarea studiului de fezabilitate şi a proiectului tehnic de execuţie este in valoare de 2.681.422,89 lei fără TVA. 85% din sumă este finanţată de către Uniunea Europeană.
„Viitorul drum expres Piteşti-Mioveni, ce va fi o prelungirea a Autostrăzii A1, este unul extrem de important pentru industria auto românească. Este un proiect de infrastructură esenţial. S-au pierdut multe proiecte în industria auto în ultimii ani din cauza lipsei infrastructurii din ţara noastră”, precizează Adrian Sandu, secretarul general al ACAROM (Asociaţia Constructorilor de Automobile din România).
Adauga Comentariu
Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos
Varianta 1
Autentificare cu contul adevarul.ro
Varianta 2
Autentificare cu contul de Facebook
6 Comentarii
Sortare: Cronologic · Dupa popularitate
Speram !! Ma "strange in spate" cand aud de studii de fezabilitate. Aceste repetate si interminabile studii, care raman doar in ac stadiu. Speram (in al nouspilea ceas) sa treaca rapid peste ac faza, si de data asta sa se si faca ceva . Deasemenea speram sa se si lucreze temeinic si nu in bataie de joc. Daca actuala conducere a invatat din trecut, ca trebuie urmariti si banii si lucrarile, am putea avansa. In caz contrar, in doi trei ani dupa inaugurare va trebui s-o luam de la capat. Apar gropile, descoperim ca s-a lucrat incorect.
De data asta chiar e primul studiu de fezabilitate pentru Pitesti-Mioveni. E prima data cand aud ca vor sa lege Mioveniul de autostrada. Oricum exista o sosea cu doua benzi pe sens intre Mioveni si autostrada, dar trece prin prea multe localitati si nu e intinsa pe toata distante. Cred ca se vor misca repede. Dupa ce n-a mai fost nicolescu presedinte CJ s-a vazut o preocupare intensa pentru doleantele fabricii Dacia.
Am crezut ca se va face ceva. Cand colo -studiu de fezabilitate care oricum nu va fi gata niciodata iar daca va fi va fi contestat , recontestat, completat si in final declarat inoperabil sau depasit. Si apoi va urma un nou studiu pe bune: adica aceeasi pasi ca la primul studiu....
sandel62,asa e cand nu ai habar ,vorbeste pe gura camasii.....ca sa nu mori nestiutor ,nimic nu se poate construi fara studiu de fezabilitate ,pentru ca acea constructie,bloc de locuinte ,autostrada ,sau drum special ,efectiv nu va putea fi o constructie sigura si poti cheltui miste bani aiurea ...actuala guvernare trebuie sa intre ferm in aceste contestatii care franeaza dezvoltarea Romaniei .
Sunt nestiutor dar cu siguranta drumul Ploiesti Brasov a avut 4 studii de fezabilitate pana acum. Si probabil vor mai urma . Sau doar vorbeam pe gara camasii..
Vezi toate comentariile (6)