articolul anterior articolul urmator

Enigma Transfăgărăşanului: confesiunile comandantului trupelor care au participat la construirea celei mai spectaculoase şosele din România

7
3 Sep 2015 06:06:50
Autor: Cristina Stancu
Transfagarasanul
Transfagarasanul

7 Comentarii

emil sava
3.09.2015, 08:49:12

este spectaculos.! din punct de vedere economic este zero.din punct de vedere militar este tot zero. daca banii investiti in acest drum si in canalul Dunare-Marea Neagra se bagau in autostrazi,cu puterea economica de atunci Romania ar fi avut o retea de autostrazi excelenta.numai ca la vremea aceea nu se dorea asa ceva.

+1 (3 voturi)
Pârşu
3.09.2015, 09:48:50

O astfel de sosea nu se poate monetiza, nu poate deveni profitabila. Nicairi in lume nu s-a reusit asa ceva.

+3 (3 voturi)
grigore luca
3.09.2015, 16:06:42

:)) esti prea tare. ce era sa facem cu autostrazi in anul 1970? cam cate masini crezi ca erau inmatriculate in anul 1970? sau le faceam pentru carute? sau trebuia sa se gandeasca ceausescu ca noi peste 40-50 de ani o sa devenim un popor de snobi care se vor duce si pana la coltul blocului cu masina?!...

+1 (3 voturi)
Eugen DELCEA
4.09.2015, 05:39:05

emil sava : Probabil nu ştii un "amănunt" : în 1945, Germania a fost ocupată în pas alert datorită...şoselelor foarte bune construite de Hitler ! NC avea pentru cine construi şosele bune, nici pentru ruşi, nici pentru români...

in bogus
3.09.2015, 10:18:59

"Puţină lume ştie că şoseaua considerată de unii drept un capriciu al celui mai iubit fiu al poporului şi care, în realitate, a avut un scop strategic" articolul a fost scris in colaborare cu polichinelle?

-1 (3 voturi)