Familia tinerei ucise de un şofer de BMW iresponsabil este devastată. Ce pedeapsă a primit autorul accidentului rutier oribil

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Magistraţii Judecătoriei Piteşti l-au condamnat la închisoare cu suspendare pe şoferul care acum opt luni a ucis o tânără şi a rănit cinci persoane în curtea fabricii Leoni din comuna argeşeană Bascov. Martorii, camerele de supraveghere şi raportul de expertiză au arătat că şoferul avea viteză excesivă (80 km/h) într-o zonă în care limita era de 5 km/h şi că făcea drifting.

Andrei Caramelea (22 de ani), şoferul care a provocat o tragedie în curtea fabricii Leoni din comuna argeşeană Bascov, a fost condamnat la doi ani şi opt luni de închisoare cu suspendare.

Sentinţa a fost deja atacată cu apel săptămâna trecută de către părinţii fetei ucise în accidentul teribil. Ion Lazăr, proprietarul terenului pe care se află fabrica Leoni le-a declarat anchetatorilor că în zonă erau montate indicatoare privind limita de viteză, de maximum 5 km/h.

În urmă cu aproape opt luni, o dramă produsă în curtea firmei Leoni de la Bascov făcea înconjurul ţării şi stârnea un val de emoţie şi revoltă. Pe 30 martie a.c., Andrei Caramelea (22 de ani) intra cu un autoturism BMW într-un grup de angajaţi, ucigând pe loc o tânără din Serbia – Irena Ilic (27 de ani) şi rănind alte cinci persoane, dintre care două foarte grav. Deşi nu mai puţin de 16 martori audiaţi au declarat că tânărul avea viteză mare într-o zonă în care limita de viteză era de 5 km/h, cu toate concluziile experţilor şi filmările de la faţa locului, magistraţii Judecătoriei Piteşti au dat dovadă de clemenţă, condamnându-l pe Andrei Caramelea închisoare cu suspendare pentru ucidere din culpă

Detaliile din rechizitoriu scot la iveală detalii tulburătoare şi revoltătoare legate de acest caz.

Mărturii cutremurătoare: mama tinerei ucise ”tot timpul îşi strigă fiica şi mângâie pozele ei”

Irena Ilic era în ultima zi de lucru în România şi urma să se căsătorească peste trei luni FOTO: pagina personală Facebook

image

După cum se precizează raportul de necropsie, moartea tinerei a fost violentă, maşina căzând practic peste ea.

În momentul în care a aflat de moartea fetei, mama acesteia a sărit din maşina în care se afla în mers şi a fost nevoie de intervenţia Ambulanţei. După cum spune Maja Arandelovic, o apropiată din Serbia a familiei Ilic, care se afla şi în maşina din care a sărit mama victimei, mama fetei ucise plânge zilnic: ”În momentul în care soţul a sunat-o şi i-a spus tragica veste, aceasta a început să lovească şi să devină foarte agitată, sărind din maşina aflată în mers. Am chemat o Salvare pentru a îi acorda primul ajutor. Menţionez că nici în prezent starea psihică a mamei Irenei Ilic nu este bună, tot timpul îşi strigă fiica şi mângâie pozele ei”.

Ce spune logodnicul fetei: ”Fiecare zi a mea o închei plângând. Această tragedie a luat cu sine tot ce era frumos în viaţa mea ”

Irena Ilic era în ultima zi de lucru la Leoni când a fost ucisă şi urma să se mărite peste trei luni. Iar mărturia lui Dusan Bijeljic, logodnicul Irenei Ilic, cu care avea o relaţie din noiembrie 2015, este tulburătoare: ”Relaţia noastră a fost idilică. La sfârşitul lui 2016 ambii am ajuns la concluzia că ne-am găsit jumătatea alături de care doream să ne trăim restul vieţii. Nunta noastră era programată pentru începutul verii lui 2017. După ce un prieten care lucra cu ea mi-a comunicat tragica veste am leşinat, viaţa şi visele mele au fost ruinate. Fiecare zi a mea o închei plângând. Mi-am pierdut mama copiilor la care visam împreună. Această tragedie a luat cu sine tot ce era frumos în viaţa mea şi mi-au rămas doar singurătatea şi tristeţea. În inima mea, care bătea pentru Irena, este un gol pe care sunt sigur că nicio femeie nu o să reuşească să îl umple vreodată”.

Şoferul vinovat a recunoscut că făcea drifturi: ”Am întors maşina la 180 de grade, după care am accelerat”

Andrei Caramelea a stat 30 de zile în arestul Poliţiei Argeş FOTO: Denis Grigorescu

andrei caramelea

Inclusiv Andrei Caramelea, şoferul vinovat a recunoscut în faţa procurorilor că făcea drifturi şi că avea viteză într-o zonă în care limita de viteză era de 5 km/h: ”Am parcat autoturismul la Leoni şi am aşteptat o persoană circa 10 minute, căreia i-am înmânat un pachet, după care m-am urcat din nou la volanul autorismului, l-am întors la 180 de grade, efectuând un viraj la dreapta, după care am accelerat efectuând concomitent virajul la stânga pentru a intra pe calea de acces pe care am venit, moment în care autoturismul a derapat. În încercarea de a îl redresa, am efectuat manevre stânga-dreapta, dar am pierdut controlul asupra direcţiei de mers, lovind cu partea din faţă a autoturismului gardul metalic din partea dreaptă, care s-a rupt, după care autoturismul a sărit, lovind cu partea din faţă una dintre mese”.

În raportul de constatere tehnică întocmit de către expertul Gheorghe Zipiş se precizează clar cauzele accidentului: ”Starea de pericol ce a condus la producerea accidentului a fost generată de inculpatul Caramelea Andrei prin modul cum a condus, insuficient de atent asupra drumului şi traiectoriei de urmat pe un sector de drum în curbă strânsă la stânga, pe fondul unei viteze neadaptate îndemânării şi priceperii lui de conducere pe acel drum. Inculpatul Caramelea Andrei dispunea de posibilităţi de evitare a producerii accidentului dacă circula atent şi preventiv pe un sector de drum în curbă strânsă la stânga, cu o viteză adaptată unei astfel de traiectorii, respectând viteza maximă admisă de 5 km/h”.

Doi dintre martori au confirmat în faţa procurorilor că Andrei Caramelea făcea drifturi în curtea fabricii. ”Am văzut că autoturismul a virat de mai multe ori stânga-dreapta, făcând drifturi, accelerând în continuu, dându-mi seama de acest lucru după sunetul motorului şi de la faptul că roţile scârţâiau în continuu”, a declarat Florentin Voicu. Un alt martor, Andrei Adelin Dumitru, a precizat: ”Am văzut un BMW gri deplasându-se cu viteză mare, 70-80 km/h. Autoturismul a virat prima dată stânga, intenţionând să facă drifturi, însă nu a putut controla maşina şi s-a lovit cu roata stângă faţă de o bordură, apoi a redresat maşina şi s-a deplasat în diagonală rupând plasa gardului ce delimita zona în care se aflau mai multe mese şi bănci”.

Piteşti



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite