Afacerile cu lenjerie intimă şi desuuri, atuu-ul sexy din faţa crizei, la Ploieşti

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Cu multă ambiţie şi puţină „nebunie“, Luiza Velicoglu a reuşit să treacă prin criză cu afacerea cu lenjerie intimă. FOTO Dana Mihai
Cu multă ambiţie şi puţină „nebunie“, Luiza Velicoglu a reuşit să treacă prin criză cu afacerea cu lenjerie intimă. FOTO Dana Mihai

Afacerile mici şi medii au fost lovite serios de anii criză, la Ploieşti. Zeci de magazine au pus lacătul pe uşă, iar managerii au pierdut investiţii serioase. Nu este şi cazul unei afaceri cu lenjerie intimă şi desuuri, pornită de la Ploieşti cu un mic magazin şi care a ajuns să facă distribuţie în mai multe judeţe din ţară

O afacere pornită de la zero, cu multă ambiţie, în urmă cu şapte ani, cu împrumut de la bancă, nu numai că nu a afectată de criză, dar a reuşit să se extindă şi să rămână pe linia de plutire în anii de recesiune.

„Am luat 3.000 de lei împrumut de la o bancă. Practic, nici de la zero nu aş putea spune că am plecat, eram pe minus. De toată această sumă am cumpărat ciorapi de damă şi mi-am propus să-i vând, pe o piaţă suprasaturată“, povesteşte Luiza Velicoglu, managerul afacerii din Ploieşti.

După un an şi jumătate în care a făcut distribuţie în magazine din Ploieşti, femeia şi-a deschis primul său butic cu produse de lenjerie intimă, în Ploieşti. Succesul a fost imediat, în lipsa unei pieţe bine conturate şi specializate. În paralel, a continuat distribuţia pentru ciorapi şi lenjerie în Prahova, Buzău şi Dâmboviţa.

A intervenit criza, dar nevoia de frumos a doamnelor şi „puţină nebunie“ din partea managerului au făcut ca, în anii de recesiune, afacerea să se dezvolte şi să ajungă la trei magazine deschise în Ploieşti şi două buticuri online. Totodată, firma asigură distribuţia de dresuri şi mai multe mărci de lenjerie intimă, în 18 judeţe din sudul şi sud-estul ţării, dar şi în câteva din nordul şi nord-vestul României.

Treptat, cifra de afaceri a ajuns la peste 200.000 de euro, iar 10 oameni, „o mică familie“, cum îi consideră Luiza Velicoglu, au locuri de muncă decente din această afacere. „Cel mai mare câştig cred că este faptul că am familiarizat piaţa românească cu produse de lenjerie intimă de foarte bună calitate, mai mult sau mai puţin cunoscute din toată Europa, dar şi cu preţuri accesibile“, spune managerul.

Lenjeria pentru femei voluptuoase, afacere de nişă

Magazinele au fost şi punctul de pornire pentru o nouă idee, o mică afacere de nişă, încorporată ideii de bază: confecţionarea de lenjerie pe comandă pentru femei mai voluptuoase, jupe, furouri, cămăşi de noapte, care nu găseau măsuri în oferta producătorilor de lenjerie intimă.

Un atuu de succes l-a reprezentat şi oferta diversificată din magazinele afacerii. Pentru prima dată în Ploieşti, clientele au putut găsi, într-un singur loc, costume de baie, indiferent de sezon, piese de lenjerie intimă exclusiviste, de lux, din import, dar şi branduri româneşti, de cea mai bună calitate.

Vă mai recomandăm

Prahova, un paradis al investiţiilor străine. Petrom, Lukoil, Coca-Cola, BAT fac afaceri în judeţ

Podgoria Dealu Mare, „Bordeaux-ul“ sau „Toscana“ României

Ploieşti



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite