Ploieşti

articolul anterior articolul urmator

Cum a ales o staţiune de pe Valea Prahovei să-i tenteze pe turiştii din Bucureşti: „Avem apă caldă în fiecare zi”

1
27 Oct 2020 13:04:46
Autor: Diana Frîncu
Strategie de marketing la Primăria Sinaia FOTO Facebook/primăria.sinaia
Strategie de marketing la Primăria Sinaia FOTO Facebook/primăria.sinaia

Autorităţile din Sinaia au gândit o strategie de marketing inedită menită să atragă în special turiştii din Bucureşti în staţiunea de pe Valea Prahovei.

 Profitând de marele necaz al bucureştenilor care nu au apă caldă la robinet de luni de zile, Primăria Sinaia îi tentează cu un duş fierbite.

”Avem apă caldă în fiecare zi. Hai la noi”, este mesajul scris cu degetul pe geamul aburit al unei băi de hotel din staţiunea montană. Fotografia a fost postată pe pagina de Facebook a Primăriei Sinaia şi a devenit virală pe internet.

Este adevărat că în acest an, Sinaia, dar şi majoritatea staţiunilor montane din Prahova, au suferit din cauza lipsei de turişti.

Criza a fost atât de mare încât două dintre cele mai mari hoteluri din staţiune a fost nevoite să închidă unitatăţile de cazare până ce autorităţile vor ridica restricţiile impuse de pandemia de COVID-19.Şeful Centrului de Informare Turistică din Sinaia, Paul Popa a precizat că Sinaia a pierdut cel puţin 80 la sută dintre turiştii străini care îşi petreceau vacanţa pe Valea Prahovei, iar gradul de ocupare în unităţile de cazare din cea mai cunoscută staţiune montană din România cu greu se apropie de 60-70% şi asta doar în weekend.

 

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

1 Comentariu

B M
27.10.2020, 14:04:01

Dacă ar fi câștigat firea , sigur organiza excursii sau dădea vouchere pentru un duș la Sinaia!

Modifică Setările