Articol publicitar

P&G inaugurează a patra „Sală de clasă ca acasă” în Prahova

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
s

Pentru al 4-lea an consecutiv, Procter & Gamble, compania care are în portofoliu mărci precum Ariel, Pampers, Gillette sau Fairy, continuă programul „O sală de clasă ca acasă”, transformând încă o sală de clasă într-un spaţiu unic în care elevii clasei pregătitoare sunt aşteptaţi într-un mediu sigur şi primitor.

Până acum, proiectul a ajuns în patru judeţe din România, unde aproximativ 170 de copii beneficiază de condiţii moderne de învăţare, facilitându-le drumul către cele mai bune rezultate.

Anul acesta, programul a continuat la Şcoala Gimnazială din Apostolache, judeţul Prahova. Localitatea se află în vecinătatea oraşului Urlaţi, unde P&G are două fabrici de ultimă generaţie: o fabrică de produse pentru îngrijirea părului şi una în care produce capsule de detergent lichid Ariel. Aceste produse sunt exportate în mai multe pieţe europene, creând în acelaşi timp locuri de muncă şi oportunităţi de afaceri pentru companiile locale.

d

Cu ajutorul Mirunei Pavoni, arhitect cu o vastă experienţă în crearea şi amenajarea spaţiilor educaţionale pentru copii, locul a fost complet renovat şi redecorat, pentru a primi elevii aflaţi la prima lor experienţă cu şcoala primară într-o sală de clasă care să-i facă să se simtă ca acasă. La baza proiectului este un design unic, care transformă spaţiul într-o lume magică, cu elemente prietenoase şi colorate, în care fiecare piesă contribuie la o atmosferă sigură şi în care cei mici se pot adapta mai rapid, chiar din prima zi.

a

O sală de clasă ca acasă este un proiect de suflet fiindcă, prin designul propus, oferă elevilor posibilitatea de a interacţiona cu şcoala într-un nou mod. Arhitectura spaţiului încurajează dezvoltarea personală, punându-se accent pe elev, pe colaborare şi pe activităţile desfăşurate. Când se vine cu drag la şcoală, educaţia devine un modus vivendi, iar acest lucru reprezintă baza unui proces continuu de dezvoltare”, a spus arhitectul Miruna Pavoni.

„Pandemia ne-a arătat încă o dată că solidaritatea şi grija faţă de ceilalţi sunt cruciale pentru ca o naţiune să îşi revină şi să devină mai puternică, iar educaţia este unul dintre pilonii principali care trebuie consolidaţi. În această perioadă grea pentru noi toţi, inechităţile au devenit şi mai vizibile, mulţi copii neavând condiţii adecvate de studiu. Noi, Procter & Gamble, ne implicăm activ în schimbarea acestei realităţi şi ne continuăm angajamentul de a fi o forţă a binelui şi a creşterii în comunităţi”,  a spus George Carpov, Company Communications P&G România.

a

Programul „O sală de clasă ca acasă” a fost lansat în 2018 şi a ajuns până acum în patru judeţe din România - Ialomiţa, Călăraşi, Dâmboviţa şi Prahova. În cadrul acestui proiect, P&G colaborează îndeaproape cu autorităţi locale, ONG-uri şi alte organizaţii, pentru a identifica nevoile din România şi pentru a contribui activ acolo unde este posibil.

P&G este alături de români nu doar prin mărci inovatoare care îmbunătăţesc sănătatea şi igiena de acasă, ci şi prin sprijinirea comunităţilor locale în care îşi desfăşoară activitatea, investind în diverse proiecte de responsabilitate socială care abordează aspecte precum cele sociale sau de mediu.

Despre Procter&Gamble

P&G deserveşte consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate şi superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® şi Tide®. Comunitatea P&G desfăşoară operaţiuni în aproximativ 70 de ţări din întreaga lume. Mai multe detalii despre P&G şi brandurile sale, pe www.pg.com.

Ploieşti



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite