Râmnicu Vâlcea

articolul anterior articolul urmator

Accesul TIR-urilor pe Valea Oltului, interzis la sfârşit de săptămână

2
23 Jan 2021 16:20:24
Autor: Daciana Mitrache
DN 7 / E 81 - Valea Oltului, în judeţul Vâlcea - unul dintre cele mai tranzitate şi mai periculoase drumuri naţionale / europene din România Foto Adevărul
DN 7 / E 81 - Valea Oltului, în judeţul Vâlcea - unul dintre cele mai tranzitate şi mai periculoase drumuri naţionale / europene din România Foto Adevărul

Sâmbătă şi duminică, 23 şi 24 ianuarie, accesul autovehiculelor cu masă totală maximă mai mare de 7,5 tone pe Valea Oltului este restricţionat.

Potrivit unui comunicat al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) accesul categoriei de vehicule menţionate: TIR-uri, transporturi agabaritice etc., altele decât cele destinate exclusiv transportului de persoane, este interzis pe DN 7 / E 81 pe întregul tronson, de la Piteşti - Argeş, până la Veştem - Sibiu.
 
DN 7 străbate judeţul Vâlcea pe o distanţă de aproximativ 90 de kilometri, prin zonele Valea Oltului şi Dealul Negru. Este cunoscut drept una dintre cele mai tranzitate artere rutiere din România, dar şi pentru cele mai periculoase, cu un număr ridicat de accidente rutiere, soldate cu decese şi răniţi. 
 
Măsura vine ca urmare a prevederilor unui ordin comun al Ministerului Transporturilor şi Ministerul Afacerilor Interne, nr. 1249 - 132/2018, privind circulaţia pe perioada sărbătorilor legale, având în vedere că duminică, 24 ianuarie, se sărbătoreşte Ziua Unirii Principatelor Române, iar sâmbătă este ziua premergătoare acesteia.
 
Potrivit comunicatului, restricţia privind traficul rutier intră în vigoare de sâmbătă 23 ianuarie, în intervalul orar 16:00 – 22:00 şi este valabilă până duminică între orele 06:00 – 22:00, de la intersecţia DN 7 cu DN 7C Piteşti pe tot traseul până la Râmnicu Vâlcea şi  de aici până la Veştem - Sibiu, la intersecţia DN 7 cu DN 1.

Practic, pe timpul zilei, TIR-urile nu au voie să tranziteze zonele menţionate anterior.
 
Vă mai recomandăm şi:
 
O femeie a încercat să scoată 18.000 de lei din contul altei persoane cu un buletin fals. Ce amănunte au dat-o de gol
 
Autobuzele unice în România unde blatiştii şi hoţii sunt depistaţi imediat FOTO VIDEO

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

2 Comentarii

emoji
23.01.2021, 19:25:22

TOATE autovehiculele de mare tonaj ar trebui sa aiba interdictie de circulatie in timpul weekend-ului, asa cum este in locurile civilizate din lumea. Daca nu ma insel, a fost si la noi implementata pentru scurt timp, acum ceva vreme restrictia, fara succes. Cum suntem inca tara bananiera cu fata democratica, s-a renuntat la ea din interese "comerciale".

Eduard
23.01.2021, 21:14:11

Corect. Toate autovehiculele de mare tonaj ar trebui sa aiba interdictie de circulatie in timpul weekend-ului in toata tara, Iar transportul de mare tonaj ar trebui realizat in principal pe calea ferata. Este si mai ieftin , ar decongestiona soselele de masinile grele macar pana la aparitia autostrazilor si ar fi diminuata si poluarea. Chiar si dacia sau ford ar putea daca ar dori sa transporte masinile noi cu trenul cum se proceda in industria auto ininte de 1989, fara a astepta constructia unei autostrazi de catre statul roman . Dar cum evident transportatorii trebuie si ei sa traiasca, ( nu conteaza ca CFR - marfa este probabil in faliment) iar costul ridicat al transportului nu mai intereseaza pe nimeni caci cumparatorul plateste daca vrea trei masini in familie sau 4 televizoare intr-o camera, iar contra poluarii luptam numai prin taxe care apoi se si restituie populatiei , de 30 de ani totul se transporta cu tirul fara a exista si infrastructura necesara. Nu stiu ministerul transporturilor daca a analizat pana acum aceste aspecte.

Modifică Setările