„Un şpiţ în fund. Efectiv”. Un turist a chemat Poliţia, după ce a fost agresat pentru că a reclamat lipsa apei calde

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Un sibian în vârstă de 40 de ani a solicitat intervenţia Poliţiei la Ştrandul din Ocna Sibiului, deoarece patronul în vârstă de 60 de ani şi un angajat l-au lovit după ce a sesizat lipsa apei calde la duşuri. „Ar fi trebuit agresat, că m-a făcut nesimţit”, neagă patronul acuzaţiile.

Sibianul care reclamă agresiunea spune că este un client al complexului Ştrand Ocna Sibiului din 2013, deoarece apa respectivului complex balnear este o sursă bună de aerosoli. Marţi seara, însă, Adrian S. şi prietena lui nu au putut face duş la plecare, deoarece nu curgea apă caldă. A cerut explicaţii, iar angajaţii complexului i-au spus că trebuie să aştepte mai mult pentru ca la duşuri să curgă apă caldă. Cum nici la a doua încercare apa nu s-a încălzit, s-a mai spălat doar pe faţă şi pe mâini. Înainte de a părăsi complexul a încercat să mai reclame încă o dată deficienţa, moment în care spune că s-a întâlnit cu patronul localului, pe care l-a recunoscut.

„A pus un angajat să dea drumul la duş să îmi arate că merge apa caldă, iar în acel timp patronul a intrat în camera tehnică – căci ştiu unde este – şi a dat drumul la boiler, probabil. Mi-a spus să aştept să vină apa caldă în momentul în care eu oricum eram îmbrăcat şi cu bagajele făcute, gata să plec. I-am spus că ceea ce face el este o nesimţire“, descrie Adrian S. evoluţia lucrurilor, caracterizând atitudinea patronului drept a unuia „care te ia peste picior“. Adrian spune că este absolvent al Facultăţii de Turism, domeniu în care a obţinut şi un masterat şi în care a profesat în ţări precum Anglia şi Germania. „Din ceea ce ştiu eu, în turism nu se procedează aşa cu un client. Se poate întâmpla să apară o defecţiune, se poate să apară. Dar în acel moment, ca şi angajat sau ca şi patron spui «îmi cer scuze, să ne uităm să vedem ce s-a întâmplat». Nu să iei clientul peste picior, căci asta m-a deranjat pe mine foarte tare“, completează Adrian S.

Strâns de gât, lovit cu piciorul, lovit cu pumnul

Schimbul de replici între cei doi a culminat cu creşterea agresivităţii patronului complexului balnear, care şi-a prins clientul de gât, spune sibianul care reclamă această situaţie.  „A simulat că dă cu pumnul aşa cum fac şmecheraşii de cartier, iar eu i-am dat mâna cu care m-a prins de gât la o parte. Nu am răspuns la provocare şi nu am vrut să intru într-un astfel de dialog sau să rămân într-o astfel de situaţie. Am dat să plec, iar în momentul în care a văzut că nu răspund, că nu sar la bătaie, din frustrare, probabil, mi-a dat un şpiţ în fund. Efectiv. Am întors atunci privirea, am văzut că nu vine după mine şi am continuat să merg“, mai descrie Adrian S.

Ceea ce l-a determinat, însă, să sune la 112 a fost reacţia unui bărbat pe care iniţial l-a considerat tot un turist, deoarece era îmbrăcat doar cu un slip. „La 15 – 20 de metri mai departe, de la o masă, s-a ridicat un domn. Nu a făcut niciun gest, dar când a trecut pe lângă mine mi-a dat un pumn de jos în sus în maxilar, după care m-a şi prins, să nu mă clatin sau mai ştiu eu ce. A fost pe ascuns, să nu se vadă, după care a mers mai departe“, adaugă Adrian. Despre bărbatul care a lovit cu pumnul bănuieşte că este tot un angajat al complexului, deoarece imediat s-a alăturat patronului care s-a poziţionat la ieşirea din incintă. „Nu ştiu ce voiau să facă, deoarece eu nu am mai ieşit, am sunat la 112. Când au auzit că sun la Poliţie, au început să plece de acolo, s-au îndepărtat cu toţii“, mai spune bărbatul în vârstă de 40 de ani.

Patronul neagă: „m-a făcut nesimţit“

Complexul balnear Ştrand Ocna Sibiului este operat prin intermediul societăţii Tem Balneo SRL, înfiinţată în urmă cu 23 de ani şi deţinută în proporţie de 95% de Emil Tolciu, care este şi administrator. El neagă versiunea prezentată de clientul său. „M-a făcut nesimţit şi i-am spus să iasă afară şi să nu îl mai prind aici niciodată. El s-a certat cu mai multă lume pe plajă şi probabil că s-a speriat când a văzut doi tineri care îl aşteptau la poartă. A sunat la 112, a venit Poliţia care a constatat că nu s-a întâmplat nimic şi aia a fost tot. Constatarea de la Poliţie a văzut că nu s-a întâmplat nimic. Că a fost agresat… ar fi trebuit agresat că m-a făcut nesimţit“, declară Emil Tolciu, în vârstă de 60 de ani, pentru „Adevărul“.

Versiunea acestuia este că Adrian S. i-ar fi cerut înapoi câte cinci lei din biletele de câte 25 de lei, drept despăgubire pentru lipsa apei calde la duşuri. Tolciu ar fi vrut să îi dea banii înapoi, dar a renunţat după ce a fost ameninţat cu organele de control şi publicitatea negativă. „Noi, aici la Ştrand, de 20 de ani nu am avut probleme de acest gen. Eu i-am spus că în ziua respectivă au făcut câteva sute de oameni duş şi nu a făcut reclamaţie nimeni. Era un frustrat, care a vrut să îi dau cinci lei bani înapoi din bilet. Eu îi dădeam, dar problema ştiţi care e: toată lumea te ameninţă cu OPC, cu ANAF… Când am auzit asta şi de la el, i-am spus să meargă atunci la OPC, căci e dreptul lui. «Pentru zece lei vreţi să vă fac reclamă proastă?», mi-a mai spus. Eu i-am răspuns că pe mine lumea nu mă cunoaşte de ieri de azi, ci de 20 de ani. Să lase prostiile că lumea ştie ce ofer eu la Ştrand“, descrie Emil Tolciu. Acesta mai arată şi faptul că nu are personal de pază la complex, iar cel care a sunat mai apoi la poliţie „era ciudat”. „Ori l-a bătut soarele în cap ori a băut ceva substanţe cu halucinogene, nu ştiu“, apreciază Emil Tolciu.

Urmează Poliţia…

Patronul complexului balnear mai susţine că Poliţia ar fi închis cercetările, deoarece „nu s-a bătut nimeni“. Faptul acesta este contrazis de reprezentanţii Poliţiei Ocna Sibiului. „Este un dosar în lucru, urmează a se stabili starea de fapt şi vom propune soluţiile legale“, explică reprezentanţii poliţiei orăşeneşti.

Sibiu



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite