Ce vrea să facă o primărie din România ca să stopeze reclamaţiile cetăţenilor pe Facebook. „Nimeni nu mai sună când apare o problemă“

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO: Adevărul
FOTO: Adevărul

Primăria Suceava a anunţat că va adopta o măsură pentru a îmbunătăţi comunicarea între cetăţenii care reclamă diferite neajunsuri în oraş şi angajaţii care ar trebui să rezolve problemele.

În maximum 40 de zile, în municipiul Suceava va fi funcţională o aplicaţie care le va permite cetăţenilor să facă reclamaţii online. 

Viceprimarul Sucevei, Lucian Harşovschi, spune că, în prezent, oamenii obişnuiesc să-şi scrie nemulţumirile pe reţelele de socializare şi nu toate ajung la cunoştinţa autorităţilor. 

Pentru a face reclamaţia on-line cetăţenii nu se vor putea ascunde în spatele anonimatului, pentru că vor trebui să-şi dea datele personale ca să poată accesa aplicaţia.

„Din nefericire, nimeni nu mai sună la primărie, ACET sau Thermonet, atunci când apare o problemă. Fac o fotografie şi o postează pe internet. Eu nu spun că-i rău, dar este important ca aceste informaţii să ajungă acolo unde trebuie. (...) Din toamna acestui an, pentru că vorbim de un termen de 40 de zile, municipiul Suceava va avea o aplicaţie, Suceava- alert, atât pe android, cât şi pe ios. După ce o descarcă şi se loghează, sucevenii vor putea transmite diferite sesizări şi incidente din municipiul Suceava, atât nouă, cât şi operatorilor serviciilor publice locale. Este în curs de implementare”, a declarat Lucian Harşovschi. 

Reclamaţiile, fie că este vorba despre asfaltarea unei străzi, înlocuirea unui coş de gunoi, ridicarea deşeurilor sau conducte avariate, vor ajunge la serviciile de specialitate din cadrul primăriei şi la operatorii de utilităţi. 

O firmă din Oradea lucrează deja la această aplicaţie, valoarea contractului fiind de 15.000 de lei.

Suceava



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite