Târgovişte

articolul anterior articolul urmator

Cum să te pregăteşti pentru sărbătorile de iarnă. Nu te încărca inutil cu stres şi învaţă să îl controlezi

0
5 Dec 2019 06:08:42
Autor: Corina Slămnoiu
FOTO: inc.com
FOTO: inc.com

Perioada sărbătorilor de iarnă este una frumoasă, pentru cei mai mulţi dintre noi, dar este şi stresantă, pentru că vorbim de planificarea cheltuielilor, de planificarea vacanţelor sau pur şi simplu de relaţia cu persoana iubită.

Nu este de mirare că mulţi dintre noi petrecem sărbătorile aşteptând ca totul să se termine, spun specialiştii.
 
Un sondaj recent a arătat că 65% dintre cei intervievaţi se simt stresaţi în perioada sărbătorilor de iarnă, potrivit inc.com
 
Obiceiuri care vă pot ajuta să treceţi cu bine de această perioada:
 
1. Planifică
 
Sună simplu, dar este adevărat. Nu este timp pentru amânare. Planificarea nu numai că vă ajută să vă menţineţi în capul listei lucrurile importante, dar vă permite să treceţi în noul an cu dreptul.
 
2. Prioritizează
 
Petreceţi ceva timp gândindu-vă ce este cel mai important pentru voi. Asta ar putea însemna organizarea unei petreceri festive, vizita în familie sau la cineva drag sau chiar efectuarea serviciului de voluntariat. 
 
3.  Sportul contează
 
Corpul, mintea şi spiritul tău necesită îngrijire zilnică. Asta înseamnă exerciţii fizice obişnuite, somn suficient şi mâncare sănătoasă.
 
4. Mersul pe jos face (şi) piciorul frumos
 
Ritmul mersului are un efect calmant asupra creierului. Mersul pe jos scade anxietatea şi îmbunătăţeşte somnul şi te ajută să rămâi alert şi să te calmezi pe parcursul zilei. 
 
5. Învaţă să râzi
 
Râsul reduce hormonii de stres. Aceasta, la rândul său, ajută celulele să funcţioneze mai bine şi ne face să ne simţim mai relaxaţi. Când lucrurile se întunecă, învaţă să râzi.
 
6. Nu-ţi fie niciodată frică să încerci ceva nou
 
Dacă  toate obiceiurile vechi te fac să te simţi stresat şi neliniştit, încearcă ceva nou. Schimbarea va fi, cine ştie, începutul unei noi „ere”.
 
7. O mentalitate pozitivă va duce la rezultate pozitive
 
Nu vă concentraţi asupra lucrurilor care vă tensionează şi vă fac nefericit. Gândirea negativă poate declanşa răspunsul la stres al corpului.  O perspectivă optimistă vă poate ajuta chiar să faceţi faţă oricăror provocări care vor veni.
 

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

0 Comentarii

Modifică Setările