articolul anterior articolul urmator

Pilot român cu experienţă uriaşă, despre prăbuşirile aeronavelor Boeing 737 MAX: „Nimeni nu e nebun să dea drumul la un avion cu probleme“

33
14 Mar 2019 14:56:19
Autor: Corina Slămnoiu
Boeing 737 Max FOTO EPA-EFE
Boeing 737 Max FOTO EPA-EFE

33 Comentarii

Serbanescu Serbanila
14.03.2019, 16:09:51

Corina Slamnoiu Stimata Domna, 707 este un avion din prima serie de avioane comerciale. Va referiti probabil la 7TREI7 MAX.

+5 (5 voturi)
Markus Roman
14.03.2019, 16:28:05

Prostii ! D-nu pilotu romanu ar trebui sa urmareazsca mai mult emisiunile acelea: ,,Dezastre in aer", foarte educative ptr piloti dar si ptr calatorii cu avioanele. Poate asa se va convinge cate sute de oameni au murit tocmai din cauza pe care nu o concepe el: ca au fost nebuni care au dat liber la zbor unor avioane cu pobleme. Au murit 200 de oameni pt ca un bou de mecanic a scapat o siguranta de la un surub, piulita a cazut si a blocat flapsurile. Aproape asemantor ptr ca un bulon tocit s-a rupt si n-a mai functionat directia.

-2 (18 voturi)
Comunist Anti
14.03.2019, 16:37:15

De data asta trebuie sa fiu de acord cu tine...

-2 (6 voturi)
k karla
14.03.2019, 17:07:23

Sabotaj sau lipsa de informatii cu privire la acest auto trimmer. Manualul avionului n-a ajuns si in Etiopia? Asadar, trebuie sa cunosti faptul ca acest avion are un sistem automat de corectie a altitudinii si ca nu te lasa sa iei altitudine cu o anumita viteza dupa cum doresti. Asta poate fi o limitare in deciziile pe care un pilot le poate lua in anumite situatii, insa si Airbus stiu ca are o groaza de sisteme de reglaj automate, nu doar Boeing.

+4 (8 voturi)
Caius Iulius Caesar
14.03.2019, 17:39:27

Fara a fi un specialist in aviatie, ma aventurez sa fac cunoscuta parerea mult mai veche a unui pilot longcurier TAROM, de acum 10 ani, care afirma ca avioanele moderne pacatuiesc prin prea multa sofisticare - pilotul nu mai "simte" direct avionul, este "pacalit" uneori de senzori si de calculatorul de bord care poate lua decizii in "background" de care pilotul in momentele tensionate poate sa nu fie constient. Exact cazul Airbus si, daca nu am inteles gresit dizertatia pilotului actual, a acestui model de Boeing. Cu stima

+13 (15 voturi)