Timişoara

articolul anterior articolul urmator

Apa plată din Munţii Banatului a ajuns pe Coasta de Azur, la petrecerile private de la Festivalul de Film de la Cannes

0
2 Jun 2017 16:55:12
Autor: Stefan Both
Apa plată din România la petrecerile de la Cannes
Apa plată din România la petrecerile de la Cannes

La petrecerile private care au animat a 70-a ediţie a Festivalului de Film de la Cannes s-a băut apă plată românească

Actorii, regizorii, oamenii de afaceri şi toţi cei care au participat la petrecerile private care au animat cel mai important festival de film din Europa, organizate de cea mai renumită agenţie de evenimente pe Coasta de Azur, au băut apa românească Aur'a. Pe toată durata festivalului, între 17 şi 28 mai, mii de persoane prezente la aceste petreceri au consumat în jur de 20.000 de sticle de Aur'a.
 
Pe toată perioada Festivalului de Film de la Cannes, serile au fost animate de petreceri private, cu DJ şi entertainari, evenimente mondene la care au participat vedete de toate genurile, de la actori şi până la scriitori, jurnalişti, prezentatori de TV de marcă, regizori, sportivi etc. Apa românească Aur'a, lansată anul trecut pe piaţă de o companie deţinută de doi oameni de afaceri timişoreni, a fost prezentă la toate petrecerile organizate de agenţia de evenimente Sandra&CO pe Croazetă. 
 
La aceste evenimente au participat, timp de 11 zile, mii de persoane. Petrecerile începeau la 9 seara, se animau în jur de miezul nopţii şi se încheiau în zori, în jur de 6 dimineaţa. Tineri, bătrâni, femei şi bărbaţi, de la actori, actriţe, regizori, scenarişti şi tot ce mai poate însemna lumea filmului, manechine şi manechini, promotori de artă, artişti plastici, cântăreţi, jurnalişti, bloggeri, oameni de afaceri, reprezentaţi de companii, stilişti şi scriitori au consumat la aceste petreceri în jur de 20.000 de sticle de apă plată românească.
 
 
„Aur'a a reuşit sa ajungă în anturajul oamenilor care, de cele mai multe ori, dau tonul în modă şi arta. Organizatorilor le-a plăcut foarte mult produsul şi şi l-au dorit, pentru că se potriveşte foarte bine cu ideea de glamour, cea care defineşte întregul festival. Este important ca lumea să cunoască această apă, sa o vadă, pentru ca apoi să o caute. Partenerii noştri din Franţa vor şti, cu siguranţă, să scoată maximum din această întâmplare fericită cu prezenţa Aur'a la Cannes. Suntem convinşi că efectele nu vor întârzia să apară", a declarat Horaţiu Rada, manager general Aur’a Mineral Water.
 
Sanda Zeitoun de Matteis, organizatoarea serilor Sandra&CO şi motorul celei mai renumite agenţii de evenimente de pe Coasta de Azur, a strâns foarte multe vedete la petrecerile la care s-a băut Aur'a. Printre acestea, moştenitorul Casei Cerutti -  Vincent Cerutti, realizator radio şi TV, Tomer Sisley - actor francez celebru, Samy Naceri - actorul din seria Taxi, Richard Orlinski - un sculptor celebru care lucrează pentru toate marile vedete de la Hollywood, devenit acum şi DJ, şi Igor Bogdanoff - vedetă de televiziune cu doctorat în cosmologie, cu origini princiare şi cu o popularitate incredibilă în Franţa.

 
Înainte de a fi prezentă la celebrul festival de film, Aur'a se exporta deja în Franţa. Apa a ajuns deja şi în China, ţările Arabe, Cehia, Slovacia, Polonia, Benelux, Germania şi Coasta de Fildeş. În România, apa poate fi găsită în zona magazinelor naturiste, dar şi în hoteluri şi restaurante. Apa se adresează, în primul rând, celor care apreciază un produs natural, deosebit prin conţinut, dar şi acelora care îşi doresc altceva, inedit şi, nu în ultimul rând, celor care caută luxul.
 

 
Pe 26 mai, Aur'a a fost prezentă şi la gala de caritate IRA Franţa - Africa organizată de Academia Prinţesei Grace de Monaco, cu ocazia Grand Prix-ului de la Monaco, ediţia 75. Acest eveniment reuneşte nu doar lumea bună din Monte Carlo, ci şi vedetele care participă la etapa de Formula 1. 
 
"Putem spera că Sebastian Vettel şi ceilalţi sportivi au savurat apa din Munţii Banatului la această gală", a mai spus Horaţiu Rada.

Citeşte şi:

Apa plată cu aur îmbuteliată în România şi vândută în China la preţ de lux. O sticlă ajunge să coste 25 de euro la magazin
 

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

0 Comentarii

Modifică Setările