Zalău

articolul anterior articolul urmator

Încep lucrările la al doilea tronson din Centura Zalăului. Proiectul bate pasul pe loc de 10 ani

0
25 Sep 2020 21:08:07
Autor: Andreea Vilcovschi
Primul tronson al Centurii Zalăului e gata din 2010 FOTO Andreea Vilcovschi
Primul tronson al Centurii Zalăului e gata din 2010 FOTO Andreea Vilcovschi

Investiţia în valoare de 185 milioane de lei va fi realizată de o asociere româno-chineză, care are la dispoziţie 30 de luni pentru finalizarea lucrărilor.

Într-o postare pe reţelele de socializare, ministrul Transporturilor, Lucian Bode, a anunţat că vineri, 25 septembrie, a fost semnat Ordinul de începere a lucrărilor la cea de a doua etapă a Variantei de Ocolire a municipiului Zalău.
Valoarea contractului depăşeşte 185 milioane de lei şi vizează proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru construcţia tronsonului de 5,535 km. Acesta va avea o lăţime de 10 metri, din care 7 metri partea carosabilă, două poduri de câte 12 metri şi cinci viaducte în lungime de până la 26 metri, precum şi intersecţii giratorii cu DN1F şi cu DJ 191C.

Constructorul - asocierea chinezo-română Sinohydro Corporation Limited - SC Good Prod SRL are obligaţia contractuală să finalizaze investiţie în maxim 30 de luni, din care şase luni reprezintă partea de proiectare, iar 24 de luni.

„Atâta timp cât statul român se va achita de toate clauzele contractuale pe care le are cu constructorul, vreau să menţionez că vom monitoriza situaţia extrem de atent, astfel încât toate etapele de implementare a acestui proiect să fie respectate cu stricteţe de către antreprenor”, a precizat ministrul Transporturilor.
Lucrările la primul tronson, în lungime de 9,6 km, au demarat în 2008, fiind finalizate doi ani mai târziu. De atunci, proiectul celui de-al doilea tronson a bătut pasul pe loc, printre piedicile apărute fiind poligonului de tragere aflat pe traseu.

Vă mai recomandăm:

Ministrul Transporturilor ameninţă: „Nu vor mai lucra pe niciun tronson de infrastructură din România“
 
Ministrul Bode anunţă semnarea unui nou contract pentru A3. Tronsonul include cel mai lung tunel rutier din România
 

 

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

0 Comentarii

Modifică Setările