Articol publicitar

În Sectorul 3, Primăria e  non-stop. Taxe şi impozite, autorizaţii, solicitări, totul se rezolvă online!

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO Shutterstock
FOTO Shutterstock

Te-ai săturat de drumuri, de cozi şi de timp pierdut pentru a-ţi soluţiona treburile administrative? În Sectorul 3, totul se rezolvă acum online. Fie că vrei să îţi plăteşti taxele, fie că vrei să depui actele pentru o autorizaţie de construire sau să faci o programare la starea civilă,  poţi face asta de oriunde, folosind orice device (telefon, tabletă, laptop etc.) conectat la internet.

Primăria Sectorului 3 a implementat Proiectul „Primăria NON-STOP”, prin care a dezvoltat o serie de servicii publice online pentru eficientizarea comunicării dintre instituţie şi cetăţeni, dar şi pentru reducerea resurselor alocate (bani, timp etc.).

Atfel, locuitorii Sectorului 3 pot beneficia de următoarele servicii online:

- Plata taxelor şi impozitelor locale;

- Depunerea de cereri şi documentaţie pentru solicitarea unui loc de parcare;

- Obţinerea de Certificate de Urbanism;

- Depunerea de sesizări şi urmărirea traseului lor interdepartamental şi al statusului în timp real;

- Aplicaţia intitulată „I love S3”, ce poate fi descărcată pe orice tip de telefon mobil şi care permite o vizualizare a hărţii sesizărilor primite de la cetăţeni, precum şi statusul lor de rezolvare;

- Programarea căsătoriilor pentru cetăţenii cu domiciliu în Sectorul 3 – permite rezervarea fermă a unui interval de timp la o dată anume chiar şi cu câteva luni înainte de momentul ceremoniei;

- Programarea pentru transcrierea certificatelor/extraselor de stare civilă;

- Eliberarea de autorizaţii, acorduri şi avize de funcţionare comercială;

- Eliberarea certificatelor de atestare fiscală;

- Înscrierea exclusiv online în creşele din Sectorul 3;

- O secţiune care permite cetăţenilor o evaluare a activităţii instituţiei, care constituie un feedback necesar şi util pentru obiectivele viitoare.

Tehnologia învinge birocraţia!

De ce „ Primăria NON-STOP”? Pentru a face accesul mai facil şi mai eficient al cetăţenilor la serviciile oferite de Primăria Sectorului 3 prin intermediul instrumentelor de comunicare online, pentru scăderea termenelor de răspuns la solicitările cetăţenilor şi rezolvarea mai rapidă a problemelor sesizate de aceştia, pentru informarea eficientă a cetăţenilor cu privire la serviciile online pe care instituţia le oferă, pentru creşterea gradului de transparentizare a activităţii instituţiei, pentru eficientizarea pe termen mediu şi lung a cheltuielilor bugetare prin reducerea personalului destinat lucrului direct cu publicul şi transferarea comunicării cu cetăţenii în sistem online, pentru o evaluare mai clară a gradului de satisfacţie al cetăţenilor în ceea ce priveşte activitatea instituţiei, pentru îndeplinirea obiectivelor impuse prin Strategia Naţională privind Agenda Digitală pentru România, pentru că Primăria Sectorului 3 este cea mai digitalizată instituţie publică din România.

Intră pe www.primarie3.ro şi învinge birocraţia! Sectorul 3, cei mai buni!

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite