Bucureşti

articolul anterior articolul urmator

FOTO „Revoluţia în trafic”, un eşec de proporţii. Maşini bară la bară pe Pasajul Ciurel, care trebuia să fluidizeze circulaţia

48
21 Sep 2020 20:14:22
Autor: Elena Deacu
Pasajul Ciurel FOTO peundemerg.ro
Pasajul Ciurel FOTO peundemerg.ro

Pasajul Ciurel, numit de primarul general Gabriela Firea „cel mai important proiect de infrastructură din ultimii 30 de ani din Capitală”, mai mult a încurcat traficul, în loc să îl descurce. Cetăţenii din zonă au fotografiat zeci de maşini stând bară la bară pe gigantul pod hobanat abia inaugurat.

Cel mai recent proiect de infrastructură al Bucureştiului a picat primul său test major, în prima zi lucrătoare de la inaugurare. Luni, toate cele trei benzi de circulaţie care vin de pe Splaiul Independenţei au fost blocate de maşini. Asta pentru că traficul se blochează într-un viraj la dreapta spre Şoseaua Virtuţii, viraj care se face pe o bretea cu o singură bandă, cu un indicator „cedează trecerea”.

Cetăţenii din zonă au fotografiat pasajul ticsit de maşini, deşi acesta ar fi trebuit să ajute la fluidizarea circulaţiei.

Un cetăţean de pe grupul localnicilor din Crângaşi a descris cel mai bine situaţia: „Este singura şi cea mai mare parcare suspendată construită în Sectorul 6 în mandatul Firea/Mutu”.

La începutul mandatului, primarul general Gabriela Firea promitea o adevărată „revoluţie în trafic”. Pasajul Ciurel este unul din puţinele proiecte de infrastructură inaugurate în mandatul său şi a fost deschis cu o săptămână înainte de alegerile locale, în care Gabriela Firea nu este favorită, potrivit sondajelor. Totuşi, deşi inaugurat, pasajul are o utilitate limitată, ţinând cont că încă nu a fost construit drumul de legătură către Autostrada A1 către Piteşti, iar traficul se varsă tot în Şoseaua Virtuţii. 

Pasajul Ciurel a costat 240 de milioane de lei şi a fost nevoie de circa 10 ani de lucrări ca să fie gata. 

FOTO Elena Tarhon/Facebook


FOTO peundemerg.ro

FOTO peundemerg.ro

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

48 Comentarii

mihai radu
21.09.2020, 20:43:36

Pentru cei care nu sunteți bucureșteni,privind această fotografie aveți doar o imagine în mic de cum arată bulevardul Iuliu Maniu aproape la orice oră din zi,începând de la ieșirea de pe A1 și până la Leu,o nebunie fără sfârșit !

+21 (21 voturi)
g i
21.09.2020, 20:45:38

In mod clar este din cauze neo marxistilor si LGBTistilor din USRPLUS - ei au sabotat eforturile si munca duamnei cu 34 de icoane in birou si cu sarama in colonul descendent pusa acolo de statul paralel .

+23 (35 voturi)
Radu Mircea
21.09.2020, 20:51:30

# Nu vorbiti prostii . Mi-a marturisit mie Firea ca intentionat a sugrumat circulatia ca sa mai testeze podu' la greutate , ca nu prea are incredere in italienii de la Astaldi . Prea s-au miscat incet si mai sunt si scirtani , se tirguiesc ca niste precupete pentru un parandarat amarit de 10 % . Pai mai pupa ei vreo lucrare daca da Domnul si Firea mai pupa un mandat ???

+20 (28 voturi)
Camelian Propinatiu
21.09.2020, 20:49:38

Coaliţia Băsescu-Firea s-a cimentat suficient ca să-i poată convinge pe bucureşteni că numai Nicuşor Dan îi di vină.

-10 (24 voturi)
Lamuritorul
21.09.2020, 20:53:19

Dupa inaugurarea bucatii de autostrada Sebes - Sibiu, cand se grabea Puie Monta, dupa cateva luni s-a surpat un tronson. Dupa inaugurarea pasajului Ciurel, s-a constata azi ca nu s-a facut nicio branza, ramanand un ciucurel. La prazarii rosii din Craiolga, au inaugurat acum mai multi ani un pasaj subteran care se termina la stop!!! Concluzie: CAND FAC BOLSEVICII CEVA, FIE IMBATRANESTI PANA SE DA IN FUNCTIUNE, FIE E O TREABA APROAPE NEFOLOSITOARE SAU GRESIT CONCEPUTA.

-1 (39 voturi)

Vezi toate comentariile (48)

Modifică Setările