Poliţia Locală Sector 1 va fi reorganizată. Clotilde Armand: „De astăzi începe adevărata reformă a acestei instituţii”

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Edilul Sectorului 1 Clotilde Armand. Imagine: Facebook
Edilul Sectorului 1 Clotilde Armand. Imagine: Facebook

Consiliul Local Sector 1 a decis, în şedinţa de joi, să adopte un proiect de reorganizare a Poliţiei Locale, care îşi propune reducerea funcţiilor de conducere, eliminarea suprapunerilor de atribuţii, comasarea activităţilor similare, precum şi optimizarea activităţii structurilor de ordine publică şi de inspecţie.

„Grupul infracţional care a condus până acum Poliţia Locală a Sectorului 1 a fost învins. De astăzi începe adevărata reformă a acestei instituţii.Consiliul Local al Sectorului 1 şi-a dat astăzi girul pentru reorganizarea Poliţiei Locale şi pentru eficientizarea activităţii acestei instituţii”, a scris pe Facebook edilul Sectorului 1, Clotilde Armand.

Potrivit primarului Sectorului 1, în şedinţa de astăzi, 25.02.2021, a fost aprobat proiectul de reorganizare a Poliţiei Locale Sector 1 cu o largă majoritate: 18 voturi pentru, 6 abţineri şi 2 voturi împotrivă.

„Prin acest proiect, sunt reduse substanţial funcţiile de conducere din cadrul Poliţiei Locale, sunt eliminate suprapunerile de atribuţii, sunt comasate activităţile similare şi optimizate activităţile structurilor de ordine publică şi de inspecţie. Reorganizarea Poliţiei Locale era o problemă de siguranţă naţională în condiţiile în care o parte dintre cei care poartă uniforma de poliţist făcuseră pact cu Mafia şi aveau o agendă personală, diferită de cea a cetăţeanului. Doresc să le mulţumesc consilierilor locali care au decis să lucreze pentru cetăţeni şi nu împotriva lor. Grupul infracţional care a condus până acum Poliţia Locală a Sectorului 1 a fost învins. De astăzi începe adevărata reformă a acestei instituţii”, a mai scris pe Facebook Clotilde Armand.

Câte funcţii de conducere dispar

În cadrul şedinţei, grupul consilierilor PNL a formulat mai multe amendamente la acest proiect de hotărâre, toate fiind adoptate de Consiliul Local. Unul dintre aceste amendamente stipulează reducerea funcţiilor de conducere de la 31 la 18, nu la 16, cum era în forma iniţială a proiectului. Prin amendament este eliminată funcţia de director executiv adjunct şi sunt introduse în plus faţă de cele prevăzute în forma iniţială un post de şef serviciu şi două de şef birou.

Printre amendamentele formulate se numără cele care integrează compartimentele Ordine Publică Griviţa şi Ordine Publică Pajura în Serviciul Ordine Publică, cele privind transformarea unor compartimente în birouri, precum şi acelea referitoare la condiţii pentru ocuparea posturilor de director general şi director general adjunct.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite