Bucureşti

articolul anterior articolul urmator

Premieră în România. Institutul Marius Nasta are call center pentru rudele pacienţilor internaţi la ATI COVID

1
12 May 2021 14:49:15
Autor: Lorena Mihăilă
FOTO Inquam Photos
FOTO Inquam Photos

În premieră, a fost deschis un call center pentru rudele şi aparţinătorii pacienţilor din ATI COVID, la Institutul de Pneumoftiziologie Marius Nasta. Serviciul va funcţiona zilnic în câteva intervale orare. Iniţiativa unităţii medicale are o importantă utilitate, întrucât accesul străinilor nu este permis în spital.

„Consider extrem de importantă comunicarea pe care trebuie să o avem atât cu pacienţii, cât şi cu aparţinătorii acestora, mai ales atunci când starea de sănătate a celor internaţi în spital este extrem de gravă.

Este absolut firesc să putem să oferim toate informaţiile în privinţa stării de sănătate a pacientului către persoana desemnată să ţină legătura cu spitalul. Din păcate, în anumite situaţii, dar şi în contextul actual, pandemic, în care volumul de muncă este foarte mare şi mulţi dintre noi, cei care facem parte din personalul medical, am ajuns aproape de epuizare, am observat o imposibilitate de a răspunde de fiecare dată prompt aparţinătorilor acestor pacienţi.

Astfel, am decis să înfiinţăm această linie telefonică de tip call center, pentru a veni cât mai aproape de rudele celor internaţi la Institutul Marius Nasta în stare gravă, în ATI COVID-19, şi să le oferim toate detaliile despre pacienţi. Înţelegem cât de greu este să ai pe cineva în stare gravă în spital, înţelegem suferinţa şi înţelegem că pandemia a îngrădit accesul aparţinătorului la ruda suferindă. Astfel am vrut să fim mai aproape de aparţinători, să îi ajutăm şi să îi asigurăm că facem tot ce ne stă în putinţă pentru ca totul să fie bine.

Luptăm cu toate forţele pentru fiecare minut din viaţa pacienţilor noştri şi vă asigur că acestea nu sunt doar vorbe” a declarat managerul Institutului de Pneumoftiziologie Marius Nasta din capitală, Beatrice Mahler.

Rudele şi aparţinătorii pot suna ori de câte ori au nevoie să afle informaţii despre starea de sănătate a celor internaţi în secţia ATI COVID-19. Informaţiile vor fi transmise exclusiv persoanei desemnate în acest sens de către pacient la momentul internării şi aflată în fişa de observaţie a pacientului, conform Mediafax.

Call Cneter-ul va funcţiona toată săptămâna, în intervalul orar 08:00 - 13:00 şi 14:30 - 20:00 şi va fi deservit de o echipă de voluntari care sunt studenţi ai Facultăţii de medicină din cadrul Univeristăţii de Medicină şi farmacie „Carol Davila” din Bucureşti.

Studenţii care deservesc call center-ul vor beneficia şi de suportul unui grup de psihologi.

Programul implementat cu ajutorul STS este unul pilot în România şi urmăreşte îmbunătăţirea actului medical, prin oferirea de suport pacienţilor şi familiilor acestora.

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

1 Comentariu

dumitru bogdan
12.05.2021, 15:25:09

O realizare extraordinara! Se termina pandemia și nu apucau sa vorbească cu rudele la telefon. Oricum, mai bine mai târziu, decât niciodată.

-3 (5 voturi)
Modifică Setările