AQUA Carpatica a urat „La Mulţi Ani!“ României din Times Square, New York City

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

O surpriză inedită pentru români din partea brandului românesc de apă minerală AQUA Carpatica. Emoţii şi dor de acasă pentru românii care au trecut de 1 Decembrie prin Times Square. Drapelul naţional, munţii Carpaţi, dar şi o urare atât în limba română, cât şi în limba engleză au putut fi văzute pe 13 ecrane din Times Square, New York City, chiar de 1 decembrie, Ziua Naţională a României.

Surpriza a fost pregătită de brandul românesc de apă minerală naturală AQUA Carpatica, brandul care anul acesta a demarat o campanie naţională de construire a unui brand de ţară şi de promovare a României ca Patria Apelor Minerale.

Imagine indisponibilă

AQUA Carpatica şi-a construit un vis îndrăzneţ. Brandul românesc îşi doreşte să pună România pe harta lumii  şi să o facă cunoscută  la nivel internaţional ca Patria Apelor Minerale. Prin toate acţiunile sale atât la nivel local, cât şi în toate ţările în care este prezentă continuă să facă paşi importanţi în demersul său de a duce mai departe tradiţia României în ape minerale naturale, precum fiecare ţară are propriile produse emblematice cu care se poate mândri.

Acest demers nu ar fi posibil fără sprjjinul şi implicarea oamenilor care cred în ţara lor, dar şi în avantajele competitive tangibile pe care România le are. Cei mai buni ambasadori pentru promovarea unei ţări sunt chiar cetăţenii ei, iar pe această cale ţinem să le mulţumim românilor atât celor din ţară, cât şi celor plecaţi în străinătate pentru suportul pe care ni l-au acordat în promovarea României ca Patria Apelor Minerale:

”Apa minerală poate deveni un brand de ţară al României, prin care să se promoveze la nivel internaţional, aşa cum fiecare ţară are propria tradiţie în ceea ce priveşte produsele sale emblematice. România merită să fie promovată, este o ţară unică, cu peisaje care îţi taie răsuflarea şi comori de nepreţuit. Printre acestea, se numără şi apele minerale naturale.   ” – Jean Valvis, Preşedinte, Director-General AQUA Carpatica

România, Patria Apelor Minerale , prezentă pe marile ecrane din Times Square, New York de Ziua Naţională

Proiectul special de 1 Decembrie a fost realizat cu sprijinul companiei TPS Engage care îl are co-fondator pe publicitarul Matei Psatta şi este parte din acceleratorul global Techstars. Anul trecut a obţinut finanţare de la Techstars Dubai, pentru a realiza prima reţea interconectată la nivel global de ecrane digitale indoor şi outdoor.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite