Cum arată o zi din viaţa operatorilor militari care preiau apelurile românilor într-un Call center de vaccinare FOTO

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Imagine: Anca Medrea, Carmen Melnic / Baza Logistică Navală
Imagine: Anca Medrea, Carmen Melnic / Baza Logistică Navală

Multă stăpânire de sine, explicaţii calme şi determinarea de a face faţă miilor de apeluri telefonice – acestea sunt „armele secrete” ale operatorilor militari care îşi desfăşoară activitatea într-un callcenter de vaccinare al Armatei.

Ca să poţi face faţă unei zile încărcate îţi trebuie multă stăpânire de sine, trebuie să îi vorbeşti fiecărui om calm şi respectuos, indiferent de cum ţi se adresează şi de tonul folosit în exprimare şi mai ales trebuie să îi explici fiecăruia, pe înţelesul lui, de ce nu sunt locuri disponibile, când vin dozele, ce tipuri de vaccin sunt disponibile, când este eligibil pentru vaccinare şi aşa mai departe, explică maistrul militar Valentin Pârlea citat de MApN.

„Bună ziua! Call center vaccinare, cu ce vă putem ajuta?” - aşa începe fiecare tură a maistrului militar clasa a III-a, Valentin Pârlea, operator la call center-ul din incinta Bazei Logistice Navale „Pontica”.

callcenter militar

Din 4 februarie, militarul a fost detaşat de la Centrul Naţional de Instruire pentru Apărare Antiaeriană „General de brigadă Ion Bungescu” ca să ajute populaţia să se programeze la vaccinare. 

El spune că au fost zile în care abia a reuşit să se ridice de pe scaun câteva minute.  După ce termina un apel, îl prelua imediat pe celălalt. 

„Îmi aduc aminte că într-una dintre zile au fost introduse pe platformă câteva mii de locuri pentru vaccinare. În aproximativ trei ore, toate au fost epuizate, programările făcându-se atât online, cât şi prin intermediul call center-ului”, afirmă Valentin Pârlea.  

Cât timp durează un apel

Un apel la care răspunde militarul variază între 2 şi 10 minute şi numărul lor poate ajunge chiar şi la 140 pe zi.

„Te încarcă emoţional aproape fiecare apel în parte. Mulţi dintre cei care apelează la noi au sunat şi de 10 ori pe zi, în speranţa că vor prinde un loc liber. În general sunt oameni care au vârste înaintate şi care nu ştiu să folosească un computer, ca să poată încerca şi varianta platformei #RoVaccinare. Nu de puţine ori s-a întâmplat să ne implore în lacrimi să îi ajutăm. Nici pentru noi nu este usor să le spunem uneori că nu sunt locuri disponibile, dar îi încurajăm să mai încerce atunci când pot să o facă. Mă bucur cel mai mult atunci când le dau răspunsuri pozitive oamenilor pentru că şi reacţiile lor sunt pe măsură: au fost situaţii în care ne-au spus că am fost îngerii lor păzitori”, afirmă militarul pentru sursa citată.

Maistrul militar clasa a III-a Valentin Pârlea este angajat al Centrului Naţional de Instruire pentru Apărare Antiaeriană ca specialist al Biroului Evaluare, are 31 de ani, este căsătorit şi are un copil. 

callcenter militar vaccinare
Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite