Eveniment

articolul anterior articolul urmator

FOTO Cum va arăta Dacia Sandero 3 şi ce platformă tehnică va avea

4
15 Oct 2019 07:43:41
Autor: Valentin Bolocan
Sandero 3 a fost scoasă la teste camuflată  FOTO motor1.com
Sandero 3 a fost scoasă la teste camuflată  FOTO motor1.com

Producătorul Dacia se pregăteşte să-şi reîmprospăteze gama de modele, iar primul care va ieşi pe piaţă pare a fi a treia generaţie a modelului Sandero.

Maşina a fost surprinsă la teste, însă este puternic camuflată. Setul de fotografii publicate de motor1.com dezvăluie că este menţinută proporţia actuală a modelului construit în uzinele din Mioveni şi Tanger.
 
Totodată, farurile şi stopurile au fost complet redesenate, iar mânerele uşilor au fost înlocuite. Din informaţiile publicate până acum se ştie că noul Sandero va fi construit pe aceeaşi platformă cu a noului Renault Clio, dar nu va avea toate dotările acestuia, având în vedere că preţul modelului Dacia trebuie să fie cel mai mic posibil, arată digi24.ro. Totuşi, conform unor surse, noul Sandero va fi mai scump în comparaţie cu modelul aflat acum în fabricaţie din cauza unor dotări de siguranţă suplimentare. 
 
 
 
 

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

4 Comentarii

laur laur
15.10.2019, 09:06:15

Ori e un fake, ori Renault a renuntat in sfarsit la ingrozitoarele manere de la gama Dacia.

un motan intransigent
15.10.2019, 11:00:44

La o masina conteaza mai putin perifericele (manere, oglinzi, brizbrizuri). Fabrica Dacia ar face bine daca ar echipa modelele fabricate cu motoare asezate longitudinal, motoare care opot fi actionate cu manivela in caz de cedare a bateriei. Am avut probleme cu cedarea inopinata a bateriei si mi-am amintit cu placere cat de sigura era masina mea, Aro 10, in legatura cu cedarea bateriei. Cu un strop de curent in acumulatorul obosit puteam porni masina si rezolvam problema. N-am ramas in drum niciodata cu Aroul meu cum mi s-a-ntamplat cu Loganul din cauza acumulatorului.

+1 (1 vot)
GAN
15.10.2019, 11:26:57

in ce secol traiesti motane? niciun motor actual NU POATE FI PORNIT la manivela. Plus ca amplasarea longitudinala a motrului duce la modificari structurale si de comportament dinamic al masinii PS sau tu doar ai glumit?

-1 (1 vot)
un motan intransigent
15.10.2019, 12:26:24

#GAN, Traiesc in secolul actual, dar mi-ar conveni o masina simpla, usor de inteles cu cunostinte tehnice modeste si usor de accesat cu scule putine. Asta-i masina ideala, in optica mea. Prefer motorul cu distributia prin lant, mai sigura decat distributia cu curea care e normal ca nu poate fi pornit la manivela ca sare de la punct. Are si progresul limite si dezavantaje. Cu cat un autoturism e mai sofisticat, cu atat e mai nesigur oricat de bine ar fi construit el. Conducatorul auto trebuie sa fie instare ca la nevoie sa-si poata depana singur masina si sa-si duca la adapost persoana si familia. E ceva exagerat in pretentia mea?

+1 (1 vot)