UPDATE Televiziunea România TV şi-a reactivat pagina pe Facebook. Aceasta a fost suspendată în ultimele zile

0
Publicat:
Ultima actualizare:
RTV încă există pe Twitter. FOTO Adevărul
RTV încă există pe Twitter. FOTO Adevărul

Televiziunea România TV avea cei mai mulţi abonaţi pe Facebook, dintre instituţiile de presă, înainte ca pagina să dispară fără urmă de pe reţea. Un factor pentru această dispariţie ar putea fi atragerea like-urilor prin metode nu tocmai agreate de Facebook.

UPDATE Pagina RTV NET de pe Facebook a fost reactivată, dar are mai puţini abonaţi (aproximativ 1.000 de oameni în minus). Televiziunea a revenit pe reţeaua socială cu mesajul „We are back!“. 

image

Pagina RTV NET avea un număr de abonaţi, înainte de închidere, de aproape 800.000, dar numai 57.000 de erau activi şi interacţionau. În urma dispariţiei paginii de pe Facebook, traficul site-ului rtv.net a scăzut drastic.

image

Site-ul „Refresh“ a publicat cifrele de trafic pentru rtv.net. Ieri, 29 ianuarie, RTV a înregistrat cea mai mare scădere, ajungând la puţin peste 100.000 de vizitatori unici.

Perioada – Afisari – Vizite – Clienti – Unici

29 Ianuarie 2013 – 258.440 – 130.300 – 106.381

28 Ianuarie 2013 – 539.974 – 301.713 – 217.341

27 Ianuarie 2013 – 461.202 – 283.147 – 204.438

26 Ianuarie 2013 – 427.085 – 255.523 – 189.290

25 Ianuarie 2013 – 573.505 – 337.118 – 239.822

24 Ianuarie 2013 – 570.171 – 313.096 – 226.584

23 Ianuarie 2013 – 680.909 – 385.153 – 260.885

Un motiv pentru care pagina RTV a fost suspendată este atragerea de like-uri prin metode pe care Facebook nu le acceptă. Dacă utilizatorii raportează pagina, atunci reţeaua socială va lua măsurile necesare pentru a o suspenda şi apoi şterge. După cum relata şi „Adevărul“, like-urile false sau artificiale nu sunt deloc o raritate pe paginile din România. 

Vlad Ursulean dădea pentru „The Industry“ un exemplu prin care RTV şi-a trucat like-urile de pe Facebook. „[...] aplicaţia Câte persoane sunt îndrăgostite de tine acum? te pune să apeşi pe un buton de like înainte să vezi «rezultatul», apoi îl postează pe Timeline-ul tău şi al prietenilor, invitându-i şi pe ei să dea like. Pagina la care dau like e de fapt RTV NET, pagina oficială a televiziunii România TV. Ei au ajuns în timp record la 494.000 de fani, mulţi dintre ei fiind aduşi fără să ştie de către şapte aplicaţii cu titluri ca Vezi ce sărut ai! sau Câţi copii vei avea.“ Mai multe informaţii sunt în articolul „Cum să-ţi cumperi faima pe Facebook“.

Știri Interne



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite