Anchetă: TikTok promovează drogurile, conţinutul sexual şi alcoolul în rândul copiilor de 13 ani

0
Publicat:
Ultima actualizare:
TikTok promovează conţinut sexual pentru copiii de 13 ani.
TikTok promovează conţinut sexual pentru copiii de 13 ani.

Algorimul folosit de TikTok pentru a filtra videoclipurile văzute de utilizatori promovează conţinutul sexual, drogurile şi alcoolul în rândul copiilor de 13 ani, conform o investigaţie a Wall Street Journal.

Wall Street Journal a creat 31 de conturi false înregistrate între 13 şi 15 ani pentru a vedea dacă videoclipurile din newsfeed sunt diferite faţă de cele ale persoanelor mai mari.

În cadrul anchetei un „utilizator în vârstă de 13 ani" a căutat „onlyfans" şi a vizionat o mână de videoclipuri, inclusiv două care vindeau pornografie pe aplicaţia de socializare din China.

Conţinutul afişat pe pagină este bazat pe căutările anterioare, dar şi după tipurile de conţinut virale. Dacă un utilizator petrece mult timp uitându-se la conţinut sexual, acesta apare la sugestii, chiar dacă vârsta este una prea mică.

TikTok a spus că în prezent nu face diferenţa între videoclipurile servite conturilor pentru adulţi şi copii, dar lucrează la un nou instrument de filtrare pentru conturile mai mici, scrie Daily Mail.

Investigaţia a arătat că unul dintre conturi, care era înregistrat la vârsta de 13 ani, a avut 569 de videoclipuri despre consumul de droguri, trimiteri la dependenţa de substanţe interzise şi chiar şi promovări ale unor locuri unde se găsesc acestea.

Au existat chiar şi videoclipuri care încurajează tulburările de alimentaţie, promovând consumul de alcool şi alte conţinuturi orientate către adulţi.

Reporterii WSJ au trimis către reprezentanţii TikTok aproape 1.000 de videoclipuri care arată droguri, porno şi alte conţinuturi legate de adulţi care au fost afişate conturilor unor persoane de 13 până la 15 ani. Dintre aceste videoclipuri, 255 au fost eliminate la scurt timp.

Cu aproximativ 100 de milioane de utilizatori numai în SUA, moderatorii se luptă să ţină pasul, aşa că trebuie să se concentreze pe cel mai popular conţinut, lăsând videoclipurile cu un număr mai mic de vizualizări necontrolate.

Firma lansează o serie de caracteristici de securitate care oferă persoanelor de 16 şi 17 ani posibilitatea de a determina cinele poate vedea postările.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite