Aplicaţia care transformă comunicarea există şi a fost inventată de o româncă

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Mihaela Tudor este un antreprenor. Bine, antreprenori sunt mulţi, dar Mihaela Tudor are ceva în plus. Eu o ştiu de mai demult, ea nu mai ţine minte, dar avea un birou la Unirii pe Victoria Socialismului într-unul din blocurile alea făcute de Ceauşescu şi m-a uimit determinarea de cărea dădea dovadă.

Ceva fenomenal, genul de om care dacă îşi pune ceva în cap trece prin zid şi face ce şi-a propus. Un fel de tanc profesional, ca să folosesc o sintagmă mai plastică. 

De atunci şi până astăzi a dat de multe greutăţi, era să dea faliment de nenumărate ori, diverşi angajaţi au încercat să-i fure clienţii, unii au şi reuşit, dar mereu şi mereu a mers cumva înainte. Asta în timp ce profesa în paralel cariera de jurnalist, datorită căreia şi-a format ochiul şi mâna pentru subiecte de impact şi poveşti cu potenţial. Din toate astea, s-a născut Tudor Communication, agenţie cu zvâc pe piaţa de comunicare din România şi pepinieră de talente în formare. Şi pentru că Mihaela nu poate sta locului niciodată şi mereu îi merge mintea la ceva, mai adaug faptul că a pus de curând pe piaţă un produs de comunicare revoluţionar destinat IMM-urilor, despre care vom vorbi în cele ce urmează.

Cum ţi-a venit ideea de a crea 2value app?

Am creat platforma 2Value, care face legătura între jurnalişti şi IMM, după 15 ani în comunicare şi jurnalism. Demult am realizat că nivelul de educaţie în zona de marketing este încă foarte scăzut la noi şi că pentru a obţine un ajutor profesionist costurile pentru IMM sunt prea ridicate. Am empatizat profund cu antreprenori mici, pentru că ştiu cât de greu le este şi mai ştiu că ei sunt parte importantă a motorului economiei. Şi am folosit toată experienţa mea pentru a automatiza procesul de comunicare între cei doi actori şi de a educa pe parcursul acestuia.

Cum funcţionează şi ce aduce nou 2value app în jurnalismul din Romania? Dar în jurnalismul global?

2Value e o platformă care creează sinergie între companii şi jurnalişti, oferindu-le în mod automatizat primul spaţiu virtual de comunicare standardizată, cu valoare de informaţie. 2Value oferă astfel putere IMM-urilor în comunicare, iar jurnaliştii primesc informaţii cu valoare despre lumea afacerilor.

Companiile mici şi mijlocii primesc conţinut media relevant şi foarte accesibil, scris chiar de către jurnalişti, precum şi acces la comunităţi relevante şi instrumente multiple pentru a-şi redacta propriile communicate de presă, interviuri sau evenimente. Jurnaliştii primesc conţinut relevant, mereu actual şi scris corect, precum şi posibilitatea de a câştiga venituri suplimentare.

Practic, accesul în platformă se face prin crearea unui cont care este gratuit pentru jurnalişti. Aceştia au la dispoziţie filtre care să-i sprijine pentru a găsi rapid ştirile din domeniile lor de interes.

Pentru companii, accesul în platformă se va face tot prin crearea unui cont, iar, odată înscrise, vor primi ghidaj pentru scrierea după un şablon a unui comunicat de presă sau a unui interviu, dar şi sugestii şi susţinere referitoare la anunţarea şi organizarea unui eveniment de presă interesant pentru media. După configurarea contului, compania va putea alege din mai multe tipuri de abonamente varianta care se potriveşte cel mai bine cu strategia de comunicare.

Concret, beneficiile pentru jurnalişti se traduc prin obţinerea mult mai rapidă a unui conţinut de calitate, cu impact mare, în timp ce companiile vor avea acces la media într-o formă valoroasă, cu un plus de credibilitate, la costuri semnificativ reduse.

Platforma 2value are ca scop armonizarea modului în care comunică jurnaliştii şi companiile, aducând într-un singur loc atât cererea, cât  şi oferta de informaţii, şi facilitând acest proces pentru ambele părţi.

Ne propunem astfel să TRANSFORMĂM COMUNICAREA LA NIVEL GLOBAL şi să susţinem dezvoltarea unei comunităţi de profesionişti, ce are la bază comunicarea cu valoare de informaţie şi comunicarea prin valori. Dezvoltăm comunităţi bazate pe educaţie şi valori comune.

Ce are de câştigat o companie care îşi creează profil pe 2value?

Companiile mici şi medii, ONG-urile sunt cele mai multe ori ignorate de presă şi nu au parte de promovare. De aceea, au nevoie de soluţii simple, accesibile, care să le ajute să crească.

Să îşi sporească notorietatea în piaţă şi produsele şi serviciile lor să devină cât mai cunoscute, fără să cheltuie însă o avere şi fără să îşi bată capul cu găsirea modalităţii potrivite de promovare care cere timp, energie, contacte media.
2value e o soluţie pentru companiile mici care îşi doresc promovare la cel mai mic preţ de pe piaţă şi primesc apariţii media garantate.

Este nevoie de un profil special pentru a accesa aplicaţia?

Jurnaliştii au acces gratuit în platformă. Companiile se înscriu gratuit pe platformă şi, când vor să o folosească, aleg unul dintre pachetele de promovare, în funcţiile de nevoile lor de promovare.

Ce aduce nou conceptul shared media si cum va transforma inteligenţa artificială jurnalismul?

2Value nu este doar o platformă care vinde abonamente companiilor pentru ca jurnaliştii să le preia mesajele. 2Value inovează comunicarea cu media prin automatizarea şi şablonarea procesului, cu scopul de a educa şi de a da forţă jurnaliştilor şi IMM-urilor pentru o societate mai sănătoasă şi puternică.

2Value va deveni în sine o importantă sursă de media pentru lumea de afaceri, la firul ierbii. Inteligenţa artificială nu va înlocui jurnalismul, ci aplicată corect, poate să ajute. Pe 2value.ro, o să vă arătăm cum în viitoarea etapă de dezvoltare.

Comunitatea 2value pune accent pe valoare si onestitate. Cum au avut acestea de suferit in ultimii ani atunci când vorbim despre jurnalism?

Din experienţa ultimilor 16 ani, am realizat că putem şi trebuie să contribuim la procesul de comunicare de masă care s-a degradat şi se degradează continuu. Presa este într-un permanent declin şi decredibilizare. Social media, spre care îşi îndreaptă atenţia toată lumea, inclusiv companiile,  a demonstrat în repetate rânduri că poate fi manipulată. De aceea avem nevoie de o presă liberă, etică şi deontologică, bazată pe valori.

Prin 2Value, ne propunem să readucem valoarea şi onestitatea în conţinutul media şi să ajutăm companiile mici şi medii să crească şi să îşi atingă potenţialul prin media.

Ce alte proiecte are în plan comunitatea 2value şi cărui public se vor adresa acestea?

În jurul platformei 2value am creat comunităţi de profesionişti care preţuiesc valorile în business.

BRANDS THAT VALUE este o comunitate care aduce la un loc, prin evenimente, toţi participanţii la procesul de comunicare în masă – jurnalişti, manageri de companii, PR, marketeri. Am avut deja evenimente ce au avut success şi au fost foarte bine primite şi de marele public.

2VALUE REPORTERS este o comunitate de jurnalişti interesaţi de reinventarea lor profesională în vremuri de transformare pe toate planurile. În cadrul campaniei #RespectJurnaliştii, lansată la finalul lui 2019, am pus bazele Academiei Jurnaliştilor, în cadrul căreia organizăm traininguri de dezvoltare profesională şi personală susţinute de traineri de top din industria de profil, dar şi de jurnalişti experimentaţi. Am ajuns deja la un număr de 19 traininguri online şi offline la care au participat peste 300 de jurnalişti din toată ţara. Îi ajutăm să redevină o voce în comunitatea lor, să găsească noi modalităţi prin care să devină mai pregătiţi pentru toate provocările şi transformările pe care le aduce schimbarea.

Vrem ca jurnaliştii să fie recunoscuţi şi recompensaţi la adevărata lor valoare şi să îşi recâştige respectul profesional.

În paralel, am creat şi proiectul de emisiuni online, dezbaterile 2ValueTALKS şi interviurile Brands that Value care aduc în prim plan vocea profesiniştilor din domenii reprezentative ale societăţii şi care vorbesc despre importanţa valorilor în business. Suntem practic o nouă formă de media, cu valori clare în tot ce facem, orientată spre educaţie. 

Opinii


Ultimele știri
Cele mai citite