Biroul tupeist. Despre noi, pur şi simplu

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

De obicei nu-mi plac teoriile conspiraţioniste, dar situaţia asta nu pot s-o înţeleg altfel. Nu pot şi cu asta basta. Biroul unei societăţi care asigură tevecablu. M-am dus acolo pentru că am divorţat şi ne-am vîndut apartamentul, iar noii proprietari n-au nevoie de firma asta. Să-mi reziliez contractul.

La secţiunea plată, două scaune, doi angajaţi. La secţiunea contracte, trei scaune, o operatoare. Un client revoltat face reclamaţie, operatoarea sună la diferite secţii şi etaje.

Timpul trece. În faţa mea, o pereche de pensionari. Femeia stă în picioare, bărbat-su pe scaun. Timpul trece, el devine din ce în ce mai nemulţumit.


Dar oare de ce e nemulţumit? Din cauza firmei care nu a angajat încă două operatoare? Aş! Din cauza clientului răzvrătit care are tupeul să fie nemulţumit.

Atunci m-am gîndit că asta e chiar politica firmei. Îmi aduc aminte că şi în cazul Caritas mulţi nu s-au supărat pe Stoica, ci i-au numit proşti pe cei fraieriţi. Cred că şi şeful firmei s-o fi gîndit că publicul telecablizat se va supăra pe cei revoltaţi, nu pe cei obraznici, adică pe el.
 

La poştă, la Romtelecom, la firme — peste tot clientul trebuie să fie cel înţelegător. Că din timpul său trece un ceas, nu-i nimic. Oricum nu se va supăra pe cine trebuie.

Opinii


Ultimele știri
Cele mai citite