Societate

articolul anterior articolul urmator

Ce cadou de Moş Nicolae mi-a făcut firma Urgent-Cargus România?

7
6 Dec 2016 17:36:14
Mircea Morariu

Astăzi, marţi, 6 decembrie, adică de Moş Nicolae, urma să primesc un colet ce trebuia să conţină cadoul de Moş Nicolae pe care mi l-am făcut din bani proprii. Aşa e când nu mai crezi în poveşti! Plăteşti!

Cadoul a fost ambalat cu grijă şi expediat cu maximă promptitudine de magazinul de la care l-am comandat. Atâta doar că oamenii cumsecade de acolo au făcut greşeala de a fi încheiat un contract de livrare cu Urgent- Cargus România, o firmă de curierat rapid despre care nu am amintiri chiar foarte plăcute. Une fois n’est pas coutume – zice francezul şi admirator de cultură franceză fiind chiar am crezut până azi în zicerile sale. Iată însă că m-am înşelat.

Înainte de ora 11 am încercat să intru în legătură cu Urgent Cargus România. Firesc ar fi fost ca firma să aibă un telefon public la punctul de legătură din Oradea. Numai cum firescul nu face parte din politicile de marketing ale Urgent Cargus România, la dispoziţie mi-a stat doar un număr din Bucureşti. Adică 021.9282. La a treia încercare, după o îndelungă aşteptare, mi se răspunde (convorbirea va fi, fireşte, plătită de mine) şi mi se spune că, din câte se pare, coletul încă nu a ajuns la Oradea. Eternele cauze tehnice care justifică în România orice. Mi se cere doar puţintică răbdare, exact de atâta cât are nevoie vocea feminină de la capătul firului spre a lua legătură cu „colegul” de la Oradea. Care îi spune că nu a sosit încă maşina de la Bucureşti, dar că se aşteaptă să ajungă în jur de ora 13. Asigurând-o totodată că vor fi depuse toate eforturile posibile pentru ca marfa să fie livrată la timp.

Numai că la timp este o noţiune în general foarte relativă la cam toţi furnizorii de servicii din România, iar pentru Urgent Cargus din România încă şi mai abitir. Timpul de livrare este lax (24-48 de ore), numai tariful plătit (de astă dată de firma expeditoare) este fix.

Puţin după ora 14, îmi pierd răbdarea şi pun din nou mâna pe telefon. Trimit prin sms numărul comenzii, iar de la telefonul cu numărul 0722.508.607 primesc un mesaj care mă înştiinţează că (reproduc exact, cu toate monstruozităţile aferente de exprimare în româneşte)  Expedierea Dvs. seria 814183888 se afla AR Deconconsolidare în centru. Veţi fi contactat imediat ce problema va fi soluţionată. Inutil să mai precizez că nu am mai fost contactat deloc până la această oră. Am încercat să îi contactez eu pe respectivii, însă telefonul cu numărul cu numărul 0722.508.607 (îl repet intenţionat) sună doar de două ori şi, pac, intră mesageria vocală. Nici la sms-urile mele, unele dintre ele nu tocmai tandre, nu răspunde nimeni. Pesemne la filiala din Oradea a Urgent Cargus România cheful de sfântul Nicolae, cu mezeluri şi ţuică, aşa ca în Caragiale, este în toi.

Că mie nu-mi răspunde nimeni aproape că mi se pare firesc. Culmea e că nimeni de la Oradea nu catadicseşte să-i răspundă nici operatoarei de la nr. 021.9282 pe care, în fine, o prind cu greu. Şi căreia îi explic că e vital să se facă livrarea astăzi fiindcă în ziua următoare plec din localitate. Numai că avea dreptate profesorul Ion Vartic când spunea că absurdul s-a născut în România. Nu doar cu scrierile lui Ionesco, ci şi cu cele ale lui Caragiale. Suntem, eu şi operatoarea respectivă, precum în Cum se înţeleg ţăranii. După două-trei replici, doamna insistă - E o problemă dacă facem livrarea mâine? Ei, uite că e!

Sun la firma care mi-a expediat coletul spre a le spune oamenilor de acolo ce proastă afacere au făcut când au încheiat contractul cu Urgent Cargus România. Nu le comunic nici o noutate. Doar eu aflu că, de fapt, am avut noroc. Cu doar cu cinci minute înainte primiseră un telefon de la un alt beneficiar din ţară care îi informase că i s-au livrat produsele comandate sparte.

Aşadar, mulţumesc Urgent Cargus România! De fapt, mi-ai făcut un serviciu. Neaşteptatul tău cadou de Moş Nicolae te recomandă definitiv celor ce au tensiunea mică. Tu şi angajaţii tăi de o lipsă de profesionalism nepereche le-o creşteţi garantat! Eu, în schimb, dau fuguţa să mai iau încă o tabletă de Tertensif.

P.S. Rezervele de nesimţire ale firmei URGENT CARGUS ROMÂNIA par inepuizabile. In cursul acestei dimineţi (7 decembrie) am primit un sms de la acelaşi număr de telefon 0722508 607 prin care eram informat că expediţia aşteptată se află la curier şi că SE VA ÎNCERCA LIVRAREA AZI. Nici un număr de telefon al curierului respectiv. Indiciu limpede că managementul URGENT CARGUS ROMÂNIA este unul aberant. Chiar nu are nimeni ac de cojocul acestor impostori?

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

7 Comentarii

Sorin Barbul
6.12.2016, 17:50:00

Mi-a dispărut mesajul.

-2 (2 voturi)
Sorin Barbul
6.12.2016, 17:53:23

Mircea, te înțeleg perfect. Aștept și eu un pachet de la e-mag și nici măcar nu am un număr de telefon la care să pot suna ci doar un SMS de la e-mag care mă anunță că pachetul a fost remis curierului și îmi va fi livrat între 3 și 5 decembrie. Ziua de 6 e pe sfârșite... și nimic.

-1 (3 voturi)
Mircea B.
6.12.2016, 18:27:28

Inainte, la emag, era FanCourier - catastrofa nationala !! Pierdeau pachetele, nici nu le mai aduceau la destinatar, trebuia sa stai la coada zile in sir la sediu la ei (langa Terapia). De aia cred ca au fost alesi astia de la Urgent Cargus. Eu am primit 2 pachete acum de la ei (unul a doua zi dupa black friday) al doilea dupa vreo 3 zile. Chiar i-am zis la agent sa nu calce pe urmele celor de la FanCourier, se pare ca nu i-a tinut prea mult! :) Chiar azi am mai comandat la Avstore in Bucuresti un pachet. Livrarea zice ca e maine, sa vedem. Nu au logistica, asta e problema. Au o hala mare unde arunca de-a valma pachetele. Nu au rafturi, nu au compartimente, n-au nimic. Si nu gasesc pachetele. Cel putin in perioada de sarbatori sunt complet depasiti.

-2 (2 voturi)
Mircea Morariu
6.12.2016, 21:50:24

Nu are angajati seriosi. Nu are patroni care isi respectă clientii. Cargus e o firma proasta! Firesc ar fi sa fie controlata la singe de institutiile abilitate ale Statului român,

-1 (3 voturi)
Mircea B.
6.12.2016, 23:48:43

Nici nu stiu ce institutii ii controleaza pe astia de la curierat. Eu i-am reclamat pe cei de la Fan pentru un colet , cumparat "pe firma", pe care nu mi-l aducea nicicum la adresa, iar la ei la sediu era coada de nu puteai sta. La tel nu raspundeau. 2 saptamani ! Si am facut reclamatie la protectia consumatorului. Am primit urmatorul raspuns: "CJPC ..... prin limita competentei stabilite de art.1, alin.1, respective art.2 al OG 21/1992, reprezinta interesele consumatorilor persoane fizice intr-un litigiu cu operatorii economici, persoane juridice. Avand in vedere ca litigiul este intre doua personae juridice, va recomandam sa va adresati Instantei de Judecata, singura in masura sa decida in consecinta." Pai nu e bataie de joc?! Eu nu am contract cu firma de curierat. Deci pe cine sa dau in judecata, pe aia de la emag, nu? Apoi, aia de la emag , sa ce? sa-i mustre pe astia de la curierat? Nu era mai simplu ca inspectorii de la protectia consumatorului sa-si miste posterioarele pana la sediul firmei de curierat sa vada haosul de acolo? Asta e 'pe firma', dar n-ar fi exclus o procedura similara si pe persoana fizica. Adica reclami pe astia de la curierat, CJPC-ul scrie la emag, emag-ul iti va raspunde ca se va interesa. In concluzie, pe astia de la curierat nu-i poate controla nimeni.

+1 (1 vot)

Vezi toate comentariile (7)

Modifică Setările