Societate

articolul anterior articolul urmator

The Grand Avenue s-a transformat, pentru o zi, în Italian Lifestyle Avenue

0
Articol publicitar
16 Jun 2017 20:51:38
Autor: ADH

Sute de persoane au fost prezente, ieri, la sărbătoarea italiană din cadrul galeriei comerciale The Grand Avenue, care s-a metamorfozat, o seară, într-un peisaj autentic peninsular, cu măslini, palmieri şi leandri. Printre invitaţi s-au aflat persoane publice, oameni de afaceri din comunitatea italiană, clienţi, parteneri şi oficiali ai Italiei în ţara noastră: ambasadorul Marco Giungi şi reprezentanţii Consulatului General al Italiei în România.

Italian Lifestyle Night a fost un itinerariu presărat cu cele mai incitante destinaţii care au legătură cu arta şi cultura italiană: Dolce & Gabbana, Roberto Cavalli, Valentino, Ermanno Scervino, Diesel, Pasquale Bruni by Orologeria Galt, El Unico, Trussardi, Avant Premiere, alături de magazinele multimarcă Casa Frumoasă, Sartoria 07 sau Kultho.
 
Invitaţii s-au bucurat de muzică italiană autentică şi s-au delectat cu preparatele realizate de Cucina, binecunoscutul restaurant situat la etajul clădirii. Maserati şi Alfa Romeo au completat tabloul autentic, alături de un prosecco bar şi limonadă realizată exact cum numai italienii ştiu să o facă, servite la umbra arbuştilor mediteraneeni, furnizaţi de Reluca Import Plante.
 
De asemenea, toate magazinele care promovează branduri italiene au avut un program special pentru cei invitaţi, tocmai pentru a-i transpune pe aceştia în lumea boemă şi originală a culturii italiene, acolo unde dragostea pentru frumos este ridicată la rang de artă în orice domeniu care poartă cu mândrie titulatura de “Made in Italy”.
 
“Made in Italy” este unul dintre cele mai puternice branduri de ţară din lume, cu o istorie care începe la începutul anilor ’80 si care face referire la cele patru industrii tradiţionale pe care s-a bazat dezvoltarea Italiei, grupate sub denumirea generică de “Cei Patru A”: Abbigliamento (branduri de fashion), Agroalimentare (branduri alimentare), Arredamento (branduri din zona de mobilier si design interior) şi Automobili (industria constructoare de maşini şi ambarcaţiuni).
 
THE GRAND AVENUE - THE EXCLUSIVE EXPERIENCE
 
The Grand Avenue înseamnă, în primul rând, o experienţă unică, singura de acest fel din România, similară cu cea din marile capitale europene ale modei, aşa cum întâlnim la Paris, Milano sau New York.
 

 
Astăzi, The Grand Avenue este cea mai importantă galerie comercială de lux din România, locul în care cele mai renumite branduri care activează pe piaţa locală se întrec în a oferi clienţilor cele mai recente colecţii, precum şi ediţii exclusiviste şi produse aflate în serii limitate.
 
The Grand Avenue este parte a complexului The Grand, care reuneşte cea mai puternică comunitate de business din România, oferindu-le clienţilor şi partenerilor servicii exclusiviste prin intermediul unei clădiri cu adevărat polivalente: servicii hoteliere de 5* stele prin intermediul JW Marriott Grand Hotel, spaţii de birouri premium în The Grand Offices, zone de relaxare şi entertainment prin intermediul World Class şi Grand Casino, precum şi cea mai cosmopolită zonă de restaurante şi cafenele din oraş, toate sub acelaşi acoperiş. THE GRAND - A CITY WITHIN A CITY.

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

0 Comentarii

Modifică Setările