Articol publicitar

75% dintre români consideră că femeile nu pot să facă sport la acelaşi nivel cu bărbaţii. Head&Shoulders România crede că nimic un ar trebui să-ţi stea în cale indiferent de visul tău. Performanţa este genul tău!

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
Head

60% dintre români sunt de părere că fotbalul este un sport exclusiv masculin, plasându-l în aceeaşi categorie cu sporturile de contact şi body building-ul. Ei cred, de asemenea, că gimnastica, voleiul şi patinajul sunt sporturile în care femeile ar fi mai potrivite, conform unui studiu naţional realizat de Cult Research.

Din aceeaşi cercetare aflăm şi că 75% dintre români consideră că femeile nu pot să facă sport la acelaşi nivel cu bărbaţii şi doar 2% dintre aceştia cred că femeile pot să facă performanţă în fotbal.

Pentru a schimba aceste percepţii, Head&Shoulders, brandul P&G care încurajează consumatorii să aibă încredere în ei pentru a depăşi provocările zilnice, devine susţinătorul oficial al Echipei Naţionale de Fotbal Feminin a României şi lansează campania locală Performanţa este genul tău!, prin care îşi propune să transmită tinerilor să nu lase nimic să stea în calea visului lor şi, totodată, să contribuie la schimbarea percepţiei românilor în legătură cu egalitatea de gen în sport. 

„Percepţia genului în sport este determinată, pe de o parte, de atitudinea consumatorilor faţă de sport (şi asocierile pe care aceştia le fac cu diverse sporturi), iar pe de altă parte, de nivelul de promovare în mass media al diferitelor sporturi. În ciuda îmbunătăţirilor aduse egalităţii de gen în sport, sportivele încă se confruntă cu numeroase obstacole care ţin de stereotipurile de gen existente în societatea românească”, spune Paul Acatrini, Director de Cercetare al Cult Research.

Video-ul campaniei, care o aduce în prim plan pe Teodora Meluţă, fundaş în Echipa Naţională de Fotbal Feminin, ne arată încercările prin care trec sportivii atât pe teren, cât şi în afara lui – de la pregătirea zilnică, până la stresul dinaintea unei confruntări importante, subliniind ideea că performanţa se construieşte cu determinare, antrenament şi anduranţă indiferent de gen.

„Să ajungi acolo unde îţi doreşti presupune multă muncă şi determinare, în fiecare zi. Doar asa îţi poţi îndeplini visul, acela de fi cea mai bună versiune a ta în domeniul în care activezi. Mă bucur să fac parte din această campanie şi îmi doresc să înţelegem că sportul este pentru toţi, nu doar pentru femei sau doar pentru bărbaţi″, a spus Teodora Meluţă, jucătoare în echipa Naţională de fotbal feminin a României.

Performanţa este genul tău! este campania prin care vrem să schimbăm percepţii şi să oferim, nu doar atleţilor, ci tuturor oamenilor care ating performanţa, meritele cuvenite. Din păcate, egalitatea este limitată de prejudecăţi, de aceea, ne transformăm vocea noastră într-o forţă a binelui, sperând să încurajăm discuţiile deschise, să influenţăm atitudini şi într-un final să celebrăm egalitatea de gen. Ca mamă a unei talentate fetiţe de 5 ani, de care sunt foarte mândră, şi fiind eu însămi un crossfitter pasionat, acestea sunt valorile fundamentale alături de care mi-ar plăcea să crească fiica mea şi de aceea sunt în mod deosebit de mândră că putem face un pas mic către ceea ce sper să devină o societate mult mai deschisă″ , declară Ileana Cociaş, Senior Brand Director P&G.

Head&Shoulders, şamponul numărul 1 în lume*, îşi respectă misiunea de a oferi performanţă zi de zi prin intermediul produselor sale, folosite de milioane de consumatori din întreaga lume. Iar alături de Federaţia Română de Fotbal, prin iniţiativa Performanţa este genul tău!, Head&Shoulders continuă să susţină o lume fără prejudecăţi, cu oportunităţi egale.

*calcul P&G bazat pe datele raportate din vânzările externe anuale pentru categoria de şampon, în perioada iulie 2018 – iunie 2019. Copyright (C) 2019, compania Nielsen.

Despre Procter & Gamble

P&G deserveşte consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate şi superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® şi Tide®. Comunitatea P&G desfăşoară operaţiuni în aproximativ 70 de ţări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitaţi http://www.pg.com pentru noutăţi şi informaţii suplimentare despre P&G şi brandurile sale.

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite