Sport

articolul anterior articolul urmator

EXCLUSIV Reghecampf „antrenează“ minciuna: Ce scriu arabii despre el şi ce apare în presa din România

7
28 Nov 2018 06:21:50
Autor: Amir Kiarash

Dat afară de la Al-Wahda, tehnicianul român e desfiinţat de jurnaliştii arabi, însă răspândeşte ştiri false în presa din România pentru a-şi salva cota.

Laurenţiu Reghecampf a fost dat afară de la Al-Wahda în weekend, lăsând o echipă care avea drept obiectiv câştigarea titlului pe locul 6 din 14, la nouă puncte de liderul clasamentului.
 
Demiterea lui „Reghe“ a stârnit un val de ştiri în presa din România. Dacă le-ai parcurge, zilnic, ai avea impresia că tehnicianul de 43 de ani e un „zeu“ în fotbalul arab, nu un antrenor care tocmai a fost pus pe liber după un eşec de proporţii. Pentru a verifica veridicitatea ştirilor apărute în România, „Adevărul“ a căutat articolele de limba arabă care au fost publicate în Emirate de duminică până marţi. Surpriză însă! Ceea ce se scrie în România despre Reghecampf, fie că nu se regăseşte în publicaţiile din Emirate, fie că e exact opusul realităţii!
 
Digi Sport i-a „mărit“ salariul acum o lună
 
Trendul acestor minciuni a apărut acum o lună, când scaunul lui Reghecampf deja era în pericol la Al-Wahda. Atunci, site-ul digisport.ro a publicat o ştire neadevărată despre faptul că arabii i-ar fi mărit salariul antrenorului român! Articolul conţinea o grămadă de greşeli privind cifrele lui „Reghe“ în campionat şi, chiar dacă aceste greşeli au fost semnalate către redacţia digisport.ro, articolul a rămas neschimbat!
 
La fix o lună după această ştire cum că arabii, încântaţi de Reghecampf, i-ar fi oferit o mărire salarială substanţială, românul a fost dat afară. Din păcate însă, trendul minciunilor oferite despre „Reghe“ a continuat.
 
Telekom Sport inventează oferte
 
Luni, site-ul Telekom Sport a furnizat o ştire „în exclusivitate“: Reghecampf e asaltat de oferte, fiind dorit de trei echipe din prima ligă din Emirate, Al-Nasr Dubai, Al-Wasl Dubai şi Al-Jazira. În primul rând, informaţia nu există nicăieri în presa arabă. Apoi, nu e clar de ce, spre exemplu, Al-Jazira, echipa de pe locul 2, care tocmai a învins Al-Wahda în campionat, provocând demiterea lui Reghecampf, l-ar dori pe antrenorul român!
 
Ceea ce se vede, în schimb, în presa din Emirate la o simplă căutare e un articol publicat de alkhaleej.ae. Sub semnătura jurnalistului Ali Najm se face o analiză dură a mandatului pe care Reghecampf l-a avut la Al-Wahda. Concret, sunt enumerate cele patru motive principale care au dus la demiterea românului din funcţie. 
 
„Decizia concedierii antrenorului român n-a fost una pripită, luată într-un moment de furie după pierderea derby-ului cu Al-Jazira. Decizia a fost luată după ce munca antrenorului din ultima perioadă a fost analizată temeinic. Iată cele patru motive care au dus la această mutare:
 
*Echipa n-a obţinut nicio victorie în ultimele cinci etape de campionat în care a înregistrat trei remize şi două eşecuri.
 
*Prestaţia jalnică a echipei în apărare cu 22 de goluri încasate în primele zece etape.
 
*Antrenorul, în loc să folosească jucătorii în formă, a făcut selecţia în funcţie de numele fotbaliştilor şi a ignorat randamentul lor de pe teren.
 
*Antrenorul a fost incapabil să găsească soluţii la problemele colective ale echipei sau la cele individuale ale jucătorilor“, e un fragment din articolul celor de la alkhaleej.ae, publicat la 27 noiembrie.
 
„A ucis visul câştigării campionatului“
 
În continuarea articolului, concluzia e că Reghecampf a lăsat echipa într-o situaţie atât de dificilă, încât şansele la titlu au fost compromise în totalitate.
 
„Cea mai dificilă întrebare după îndepărtarea lui Reghecampf e următoarea: s-a încheiat şi visul fanilor celor de la Al-Wahda? Luând în considerare cifrele din clasament, câştigarea campionatului e o utopie. E de neînţeles cum o echipă care trebuia să fie pe podium a pierdut atât de multe puncte. Ce s-a întâmplat cu echipa care a încântat în primele săptămâni şi care, în opinia specialiştilor, era o pretendentă la câştigarea campionatului? Înfrângerea cu Al-Jazira i-a pecetluit soarta lui Reghecampf, în ciuda unui start impresionant de sezon“, a mai scris jurnalistul Ali Najm.
 
Dezastru de proporţii în Liga Campionilor Asiei
 
Laurenţiu Reghecampf a fost instalat la Al-Wahda la 28 mai 2017 cu obiectivul de a câştiga titlul. În primul sezon, a terminat pe doi, la şapte puncte de campioana Al-Ain. Iar acum a ieşit din lupta pentru titlu, deşi mai sunt 16 etape de jucat!
 
Pe lângă aceste rateuri pe plan intern, Reghecampf a avut un parcurs dezastruos cu echipa şi în Liga Campionilor Asiei. La ediţia recent încheiată a competiţiei, Al-Wahda a fost eliminată în faza grupelor, terminând pe ultimul loc în grupa B. Formaţia din Emirate a pierdut cinci meciuri din şase, a avut un golaveraj negativ, 6-15, şi rezultatele ei au inclus înfrângeri la scor, 0-5 cu Lokomotiv (Uzbekistan) şi 1-4 cu aceeaşi echipă pe teren propriu!
 
Minte, din nou, că a demisionat
 
Nu e prima dată când Laurenţiu Reghecampf răspândeşte minciuni în ţară la finalul mandatelor sale în fotbalul arab. A procedat identic şi atunci când a fost concediat de la Al-Hilal (Arabia Saudită) în 2015. Atunci, „Reghe“ a susţinut în presa din România că el a fost cel care a dorit să plece. „Pe mine nu m-a dat nimeni afară, nu m-a obligat nimeni să plec. M-a determinat cel mai mult să fac acest pas faptul că preşedintele şi-a dat demisia“, a spus Reghecampf la Digi Sport. 
 
Când a fost invitat la o emisiune televizată, în Dubai, a fost nevoit să admită că a fost concediat de Al-Hilal. „După finala pierdută în Cupa Coroanei Prinţului, preşedintele Abdulrahman Bin Musaad a demisionat, iar înlocuitorul lui, Mohammad Al-Hamidani, mi-a vorbit foarte urât şi m-a anunţat că sunt concediat“, a povestit românul la postul MBC.
 
Acum, la finalul mandatului la Al-Wahda, povestea s-a repetat. În ţară, s-a scris că „Reghe“ a demisionat, pe când, în realitate, el a fost dat afară, după cum se poate citi şi în articolul de pe alkhaleej.ae.
 
CITEŞTE ŞI:
 
Reghecampf, eşec după eşec în Asia: Demis în Emirate, bătut de un jucător în Arabia Saudită şi făcut bişniţar la TV
 
Reghecampf şi-a pătat definitiv imaginea în România: Cum l-a „lucrat“ pe Rădoi şi l-a scârbit pe Olăroiu
35
de victorii, zece egaluri şi 14 înfrângeri a înregistrat Reghecampf la Al-Wahda, câştigând Supercupa de două ori (2017, 2018) şi Cupa Ligii (2018).
 

 

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

7 Comentarii

Manole Scarlat
28.11.2018, 08:54:18

Băiat deştept, proşti e cei care îl angajează.

+4 (6 voturi)
Ionel Marcu
28.11.2018, 10:39:18

Nu deștept, Manole, mincinos, escroc, incompetent. E bine că Amir ne informează, probabil vorbește araba. Altfel, l-am cere pe Reghecampf la națională de „bun” ce se descrie.

+6 (8 voturi)
teleaga nelu
28.11.2018, 10:35:15

DAR ATI CREZUT ALTCEVA? CITA COPILARIE SI NAIVITATE CA SA NU ZIC PROSTIE. ACEASTA PRODANCA ESTE PRIMA CARE A DUS DINCOL DE CER PROSTIA , AROGANTA, TUPEUL , DEDUBLAREA, SERVILISMUL , GLUGA DE PORUMB, CAMELEONISMUL, OPULENTA, NEAMUL PROST RIDICINDU-LE LA RANG DE VIRTUTE. NU MA MIRA SI MAMUCA FACEA LA FEL. SEMIANALFABETA CU SCOALA FACUTA PE PUNCTE CU UN SECURIST DE AVOCAT CASATORITA SE DADEA IN BARCI CU VICTOR SOCACIU. DUPA TRECREREA EI IN NEFIINTA AU APARUT SI ALTE AVENTURI. TAXIMETRISTII DIN NEW YORK ABIA O ASTEPTAU ASA CUM DECLRA INTR-UN TIMP REVISTA VIP. SMECHERE DE SMECHERE PROFITIND PERFECT DE PROSTIA DIN TARA S-AU DESCHIRCAT. MARITATA SI PAGUBA DE PRODANCA AVEA SA FACA DOI COPII SI SA-SI LASE SOTUL PENTRU VOX MARIS IN BUCUESTI SI TRENINGURILE PENTRU CARE FACEA ORICE. INTREBATI- L PEPE CA STIE MULTE. ASA CA FACATURA CIORICA SI CU REGHE CEL IMPOSIBIL DEZBRACAT SE VA INTOARCE SA FACA DE MINCARE IN CSA PENTRU CIORICI . L-AU FACUT SI ACUM ASTA ESTE... LA ARABI FACATURA AVEA INTERZIS. DECE ?PENRU CA NEAMUL PROST....

+2 (6 voturi)
Tăunu
28.11.2018, 11:34:15

Amire, deloc întâmplător, Nicu Ceaușescu a refuzat categoric să dea vre-un interviu ziariștilor român, după lovitura de stati. Spunea că știe ce le poate pielea !

+3 (3 voturi)
Kongo-Müller
28.11.2018, 12:10:59

Cand a jucat in Germania, toata presa de acolo scria ca e un blatist, ca a vandut meciuri, ca a castigat sume imense la pariuri trucate ... doar ca pe atunci inca nu prea exista net in Romania si lumea nu prea a aflat. Dupa aceea a antrenat in Liga a 2-a la noi, ne amintim cu totii de acele scoruri bizare si blocarea meciurilor jucate de echipele antrenate de el. Hai sa ne amintim si de un joc "legendar" la FCSB, pierdut la scor, in care a trimis o echipa intreaga in concediu de odihna ... ca s-o recheme pentru urmatoarea etapa. Brelocul impresarei si-a pierdut "farmecul si aura" atat de greu cladita de piranda lui.

+3 (3 voturi)

Vezi toate comentariile (7)