Halep, desconsiderată de Adidas: Un site italian a scris de ce Simona a fost nevoită să-şi găsească un alt sponsor

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Halep

Simona Halep (2 WTA) a apărut, astăzi, la Cluj, purtând un tricou Nike la prima şedinţă de pregătire de după Australian Open. Americanii au considerat că românca are un mare potenţial de marketing, spre deosebire de Adidas.

Simona Halep şi Adidas au colaborat timp de patru ani, însă contractul s-a încheiat la finalul anului 2017.

A surprins faptul că Adidas a acceptat această „ruptură“ la puţin timp după ce constănţeanca de 26 de ani a ajuns pe locul 1 WTA. Potrivit mai multor informaţii neoficiale de pe piaţă, Halep a cerut dublarea contractului cu Adidas, la două milioane de euro pe sezon, iar nemţii n-au fost de acord cu această sumă.

Acum, italienii de la OK Tenis, citaţi de Digi Sport, au scris despre motivul pentru care Adidas n-a vrut să investească două milioane de euro pe sezon în Simona Halep.

Ce au scris?

„Din ce am înţeles, anumite branduri, printre care şi Adidas, au renunţat la Simona pentru că n-are statutul unui star al tenisului feminin“, a scris OK Tenis.

Această afirmaţie vine după ce Victor Hănescu a făcut o declaraţie în „Adevărul“ care a făcut înconjurul lumii.

CITEŞTE ŞI:

*Halep, pe urmele lui Ilie Năstase: 10 lucruri pe care foarte puţini oameni ştiu despre noul sponsor al Simonei

  

*Nemţii râd de ideea sponsorizării lui Halep de către români: „Probabil că ţara lor n-are alte probleme“

*Halep, mândră că e româncă: Simona a vorbit despre modul în care a fost tratată după ce a încheiat acordul cu Adidas

*Halep a ajuns printre stele: Simona are de acum acelaşi sponsor ca şi Federer, Nadal, Şarapova şi Serena

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite